۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۷۰۳۹۲۸

برگزاری نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر

برگزاری نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر
نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر با حضور جمعی از مسئولین و اساتید بسیجی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به‌مناسبت اعیاد شعبانیه نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر با حضور جمعی از مسئولین و اساتیدبسیجی در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌ اکبری رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیج اساتید در نظر دارد علمداری جهاد تبیین بر عهده گیرد، گفت: ما در صدد ایجاد تشکیلاتی هستم که بتوانیم امر رهبری پیرامون جهادتبیین را به سرانجام برساند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه باید با جهاد تبیین به مقابله با جریان تحریف پرداخت، تصریح کرد: موضوع فرهنگ و هنر نفوذ بسیاری در موضوع تبیین دارد و با خلق آثارهنری از زندگانی شهدا می‌توان بازخورد‌های بسیار مثبتی در جامعه به جای گذاشت.

رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در ادامه افزود: دشمن امروز در حوزه هنر و فرهنگ تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفته تا با قدرت نرم فرهنگی به انقلاب ضربه بزند.

در ادامه این نشست دکترخزائی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد سازمان سینمایی کشور به بیان سخنانی پرداخت و سپس حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید مقامی نائب رئیس مجمع جامعه مدرسین و در ادامه تنی چند از مسئولین و اساتید بسیجی به تبادل نظرات و اطلاعات پرداختند.

لازم به ذکر است، در این جلسه حجج اسلام والمسلمین ابوالقاسمی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، سعیدیان عضو مجلس خبرگان رهبری، حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا، رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه، دکتر برومند مشاور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد و دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور حضور داشتند.

ارسال نظرات