۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۹۴۶۱۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

تقویت مهارت در دوران دانشجویی پیش‌نیاز پذیرش مسؤولیت در آینده است

تقویت مهارت در دوران دانشجویی پیش‌نیاز پذیرش مسؤولیت در آینده است
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری دانشگاه را محلی برای کسب مهارت‌های گوناگون دانست و گفت: تقویت مهارت در دوران دانشجویی پیش‌نیاز پذیرش مسؤولیت در آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست مجموعه کانون‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، اظهار کرد: دانشگاه محلی برای تمرین و کسب مهارت‌های گوناگون است و با توجه به اینکه بسترهای مناسبی توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی برای کسب این مهارت‌ها فراهم شده، دانشجویان باید با حضور فعال خود در کانون‌های گوناگون با مهارت مدیریتی آشنا شوند.

وی ادامه داد: لازم است دانشجویان با انجام فعالیت‌های مختلف هنری، اجتماعی و فرهنگی خود را برای قبول مسؤولیت برای حضور در جامعه آماده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه دانشگاه محلی برای تمرین کسب مهارت‌های گوناگون است، گفت: تقویت مهارت در دوران دانشجویی پیش‌نیاز پذیرش مسؤولیت در آینده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: محیط دانشگاه با حضور دانشجویان و با انجام فعالیت‌های گوناگون این قشر جوان ازجمله برگزاری جشنواره‌های گوناگون، برپایی نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و پویا و سرزنده خواهد بود.

امام‌جمعه بجنورد حضور دانشجویان در کانون‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی را عامل مهمی برای برقراری تعامل بین افراد خواند و اظهار کرد: در تمامی امور اختلاف دیدگاه و نظر وجود دارد؛ اما مهم این است که دانشجویان با حضور خود در کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و شرکت در همایش‌ها، برنامه‌ها و جشنواره‌های گوناگون، کار کردن با یکدیگر را بیاموزند و یاد بگیرند که در مواجهه با افراد موافق و مخالف در امور کاری و شخصی چگونه تعامل مناسب داشته باشند تا وحدت، همدلی و یکپارچگی بین افراد از بین نرود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: ازجمله مزایای مهم و بارز رشد شخصیتی دانشجویان در زمان حضور در فعالیت‌های گوناگون جمعی و دانشجویی وحدت، پویایی، تحول‌گرا بودن، تعامل درست و تمرین مدیریت است که توجه به این امر مهم قطعاً می‌تواند عامل مهمی برای قبول مسئولیت‌های گوناگون در آینده باشد.

گفتنی است، در پایان مراسم، مسؤولان سابق کانون‌های گوناگون فرهنگی- هنری و اجتماعی با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تکریم و مسؤولان و دبیران جدید کانون‌ها با اهدای حکم معرفی شدند./9314/پ210/

هادی رحیمی
ارسال نظرات