۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۸۵۸۶۳
گرانیگاه فرهنگ(22)؛

ضرورت طرح صیانت همزمان با رسیدگی به معیشت

ضرورت طرح صیانت همزمان با رسیدگی به معیشت
فيروزی پوربادی گفت: طرح صیانت با آنچه در فضای مجازی مطرح شده است فرق دارد و در آینده ضمن ورود به جزئیات مسئله، بیشتر بحث خواهد شد.

رحمت اله فيروزی پوربادی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا  با توجه به دیدگاه مردم نسبت به طرح صیانت از کاربران گفت: طبق آنچه آقای قالیباف نیز مطرح کرده اند طرح صیانت با آنچه در فضای مجازی مطرح شده است فرق دارد و در آینده ضمن ورود به جزئیات مسئله، بیشتر بحث خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طبق آنچه رهبر انقلاب بیان کردند همه اقدامات باید به مورد اصلی مملکت که مسئله معیشت، کنترل شرائط اقتصادی و رفع بیکاری ها است معطوف شود، مسائل اصلی ما نباید فراموش شود و باید در کنارش مباحث دیگر را نیز کنترل و مدیریت کرد و از ظرفیت ها استفاده کرد که ممکن است یکی از این مسائل بحث مذکور باشد.

فيروزی پوربادی با اشاره به لزوم اقناع جامعه بیان داشت: به نظرم کمیسیون فرهنگی مجلس باید قبل از طرح موضوع به صورت شفاف ابعاد طرح را برای مردم توضیح دهد زیرا مردم اصل قضیه را نمی دانند و به اشتباه فکر می کنند طرح صیانت محدودیت کامل فضای مجازی است درصورتی که اصلا اینگونه نیست.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه بد حکومت در بحث خودرو داخلی مردم حق دارند که نگران گزینه جایگزین شبکه های خارجی باشند و لازم است ما ابتدا طرح جایگزینی که مردم را بهره مند کند، داشته باشیم و در مرحله بعد اقدامات بعدی و محدود کننده را اجرا کنیم.

ارسال نظرات