۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۵۶۴۹۷
فتنه خاکستری (۲۹)

حجت الاسلام احتشام: مردم فریب خوئینی‌ها را نخورده و نخواهد خورد

حجت الاسلام احتشام: مردم فریب خوئینی‌ها را نخورده و نخواهد خورد
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب گفت: بی عرضگانی که این گونه نامه ها را ارسال می کنند، همان هایی هستند که به دنبال برجام بودند.

حجت الاسلام علی احتشام استاد حوزه علمیه قم و امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که دشمنان همواره سعی در به چالش کشیدن انقلاب داشته اند، اظهار داشت: همراه با پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی توسط حضرت امام(ره)، همواره دشمنان ما، چه زمانی که امید به تغییر نظام داشتند و چه زمانی که از تغییر نظام ناامید شده اند، بنا بر این داشته اند که بنیان های اصلی انقلاب را به چالش بکشند.

وی با اشاره به هجوم دشمنان به نظام در همه حال، گفت: همان گونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند، نظام اسلامی ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است، بنابراین، دشمن همواره هم مردمی بودن این نظام و هم دینی بودن آن را مورد هجوم قرار داده است.

اگر انقلاب سالم باشد همواره دشمن خواهد داشت

استاد حوزه علمیه قم به تلاش همه جانبه دشمنان علیه نظام و انقلاب پرداخت و تصریح کرد: روزی که دشمنان فکر می کردند با چالش و آسیب امنیتی و ترورها می توانند نظام را توسط منافقین سرنگون کنند و سپس با تحمیل جنگ هشت ساله از توان ها و ظرفیت های این ملت و انقلاب بکاهند، و هیچ کدام به نتیجه نرسید، با تهدیدها، تحریم ها و دخالت مستقیم، تا جایی که هواپیمای مسافربری ما را با 292 سرنشین ساقط کردند، پیام جنگ و ستیز با انقلاب و نظام را به دنیا مخابره کردند.

دشمنان برای ناامید کردن مردم مشکلات را بر گردن مدیریت نظام می‌اندازند

وی با بیان این که انقلابی بصیر می فهمد که اگر انقلاب ما سالم باشد، همواره دشمن خواهد داشت، افزود: چالش های امروز منحصر به فرد نیست و از زمانی که انقلاب اسلامی در پایان قرن گذشته در برابر ابرقدرت ها حرف نو به دنیا ارائه کرد، دشمنانی که نمی توانند در مقابل تمدن منحرف شرق و غرب تمدن اصیل اسلامی را ببیند، همواره برای ناامید کردن مردم، مشکلات را عمدی و مستند بر مدیریت نظام تلقی کرده اند.

حجت الاسلام احتشام، عمل به دستورات نظام را حل کننده مشکلات کنونی دانست و اظهار داشت: انسان بصیر می داند که نظام ما مبتنی بر دستوراتی است که اگر به درستی اجرا شود، قطعاً مشکلات امروز قابل حل است، به شرط این که ریشه حل مشکلات را در داخل کشور و ظرفیت های بومی بدانیم، نه در خارج کشور و دشمنان انقلاب و نظام.

برخی افراد ضعف و بی عرضه‌گی خود را به نظام مستند می کنند

وی با اشاره به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب گفت: آنچه موسوی خوئینی ها در نامه نوشتند، چیز تازه ای نیست، بلکه همواره جریانی از شروع پیروزی انقلاب در مقابل امام خمینی(ره) و سپس رهبر معظم انقلاب، در ایام انتخابات با شور، ولع و حرص عجیب و غریب ذهن مردم را به کار می گیرند و خود را منجی نجات امت قلمداد می کنند و گاهی برای مجلس یا ریاست جمهوری و یا شوراهای شهر رأی مردم را می گیرند و زمانی که با رأی گیری بر کرسی ها مسلط شدند، و نتوانستند آن گونه که شعار داده اند به اهداف خود برسند، می خواهند ضعف و سستی و بی عرضه‌گی خود را به نظام مستند کنند.

اصلاح طلبان ادامه دهندگان راه ملی مذهبی‌ها هستند

امام جمعه موقت کاشان، اصلاح طلب ها را ادامه دهندگان راه ملی ـ مذهبی ها دانست و تصریح کرد: وقتی جریان ملی ـ مذهبی در ابتدای انقلاب مدیریت انقلاب را به دست گرفتند، بر خلاف همه شعارهای تخصص محور نتوانستند با تخصص خود آن گونه که باید و شاید مشکلات ملت را حل و فصل کنند.

وی افزود: آن گونه که خیلی ها فهمیدند که شعار تخصص بهتر است یا تعهد، دستمایه ای برای شانه خالی کردن از مسؤولیت ها بود؛ کسی مثل بنی صدر بعد از این که 11 میلیون از رأی مردم را گرفت و با کبر، غرور و ادعای تخصص محوری می خواست اقتصاد کشور را حل کند، سر از معارضه نه تنها با انقلاب و نظام، بلکه با ملت بزرگ بیرون آورد و سال هاست که در دامان غربی های دیو صفت زندگی می کند.

برخی جریان‌ها به خاطر منافع شخصی خود در چارچوب نظام قرار می‌دانند

حجت الاسلام احتشام با بیان این که برخی جریان ها صرفاٌ در زمان انتخابات که نیاز به رأی دارند خود را در چارچوب نظام مطرح می کنند، اظهار داشت: جریانی که اصیل نیستند و همواره در مقابل جریان مردم سالار دینی در نظامِ منبعث از قانون اساسیِ ولایت فقیه نمی توانند خود را وفق دهند، هرگاه نیاز به رأی دارند، در چارچوب و قانون همین نظام خود را مطرح می کنند و آنگاه که به واسطه بی عرضه‌گی آنها و عمل نکردن به شعارها مردم گلایه‌مند شدند، توقع دارند که مشکلات و چالش ها را به مجموعه نظام سرایت دهند.

ملت ایران فریب نامه نگاری موسوی خوئینی‌ها را نخورده و نخواهد خورد

وی با اشاره به هوشیاری ملت ایران گفت: مردم ایران بیدار هستند و می فهمند که بی عرضه‌گانی که امروز این گونه نامه ها را به این طرف و آن طرف ارسال می کنند، همان هایی هستند که مدعی بودند با مذاکرات برجامی حتی فضای زیستی، آب آشامیدنی و اقتصاد کشور بهشت گونه می‌شود و ادعا می کردند که قبل از ما کسی نمی توانست این کار را بکند. ملت ما فریب این گونه نامه نگاری ها را نخورده و نخواهد خورد./822/ت302/ف

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
با عرض پوزش از خواننده ی محترم ، بنده کمی شوخ طبع هستم و گاهی شوخی هائی میکنم البته ، خدای نا کرده قصد جسارت به کس از بندگان خدا ندارم . در اینجا نیز راجع به حضرات اصلاح طلبان و آن نامه ای که جناب آقای موسوی خوئینی ها نوشته اند ، میخواهم عرض کنم که هنوز برای نشان دادن جوانمردی و پذیرش مطالبی که جناب آقای خسروپناه عزیز نوشته اند ، دیر نشده است . مردم ایران هوشیار و عاقلند و خواهان حفظ خط و مشی مرحوم امام خمینی سلام الله تعالی علیه بوده و هستند و بخوبی میدانند که امروز با اطاعت از رهنمو دهای مقام معظم رهبری آن راه حفظ شده و تداوم می یابد، پس انتظار داریم این جوانمردی را نشان دهند، ضمناً حضرات اصلاح طلبان در عمل و آزمون تفکراتشان شکست خورده است ، چرا باید بزور در صدد حفظ آن برآیند در حالی که تلاش در آن مورد نیز بی نتیجه است؟
1
0