۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۵۶۲۹۰

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با امام جمعه موقت یزد

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با امام جمعه موقت یزد
حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حجت الاسلام معزالدینی، امام جمعه موقت یزد دیدار کرد.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مظفرسالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حجت الاسلام محمد حسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد دیدار کرد.

حجت الاسلام معز الدینی در این نشست با اشاره ظرفیت های موجود در جامعه در راستای احیای کارکردهای مساجد گفت: با توجه به وضعیت موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا بایستی از ظرفیت های موجود مانند فضای مجازی به خوبی استفاده شود.

وی افزود: خوشبختانه کانون های مساجد استان یزد توانسته در فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان به خوبی حرکت کنند که امیدواریم این ظرفیت نیز در جامعه فعال تر شود.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: نشانه انسان های مومن ان است که در هر شرایطی خدا را شایسته حمد و سپاس می دانند و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کنند.

وی گفت: کرونا به ما آموخت که در هزینه های بیم مورد مثل سفرهای غیر ضروری صرفه جویی کنیم و از فضای مجازی برای کارهای فرهنگی بهره ببریم.

حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما گفت: در نخستین دوره طرح ملی فهما شاهد درخشش کانون های مساجد یزد در سطح کشور بودیم که 3 کانون از استان توانستند در سه بخش رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهند./د102/ف

منبع: شبستان

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات