۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۵۲۰۳۵
نیکبخت:

بیماری کرونا در لرستان روند صعودی به خود گرفت

بیماری کرونا در لرستان روند صعودی به خود گرفت
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم، گفت: متأسفانه این بیماری در استان بازهم روند صعودی گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رون صعودی آمار مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

وی با بیان اینکه در 24 گذشته 84 نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان لرستان اضافه شده است، افزود: در این 24 ساعت گذشته هیچ مرگی به علت کووید ۱۹ ثبت نشده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: تاکنون 12 هزار و ۱۷  نمونه ی از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ " در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد 10 هزار و ۴۷۵ نمونه پاسخ داده شده  است.

وی ادامه داد: از این تعداد جواب آزمایش، دو هزار و ۴۰۳ مورد مثبت و تعداد هشت هزار و ۷۵ نمونه منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه ۲۵ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند، اظهار داشت: تاکنون تعداد دو هزار و ۲۴۳ نفر که در لرستان  مبتلا به کووید ۱۹ پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۵ نفر از در لرستان به علت ابتلا به بیماری کرونا جان باختند، گفت: از مردم درخواست می کنیم این بیماری را جدی بگیرند و با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات