۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۴۳۵۴۹

پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی روز شهدا را گرامی داشت و گفت: ۲۲ اسفندماه و بزرگداشت روز شهدا، یادآور ایثار و از خودگذشتگی شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی با گرامی داشت روز شهدا افزود: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

در متن پیام آمده است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿ آل عمران۱۶۹﴾

نام گذاری ۲۲ اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا، یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگمردانی است که با گذشتن از زندگی خود و با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیام آزادی و استقلال را در برابر ظلم و وابستگی برای جهانیان به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این پیام افزوده است: فرهنگ شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که جز شخصیت های والایی که با ایمان قلبی به خداوند متعال و آموزه های حضرت پیامبر اعظم (ص) و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تهذیب نفس خود کوشیده‌اند و دل از عالم خاکی بریده‌اند به آن مقام دست نمی یابند.

در این پیام آمده است: اینجانب به نوبه خود یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم حضرت زینب(س) و شهدای حافظ نظم و امنیت  را گرامی داشته و این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی را به خانواده هاي معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم./9451/د101/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات