۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۳۹۳۲۲
استاد حوزه و دانشگاه:

حضور در انتخابات بیعت دوباره با امام و شهدا است

حضور در انتخابات بیعت دوباره با امام و شهدا است
استاد حوزه و دانشگاه حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را سبب سرافرازی آن‌ها در برابر شهدا دانست و گفت: حضور در انتخابات بیعت دوباره با امام و شهدا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید نواب موسوی امروز در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن ماه دامغان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت از روز‌های نخست نهضت اسلامی خود تا چهار دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر کفر جهانی ایستاده اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما و دفاع مقدس معجزه‌ای بود که خداوند متعال به واسطه تبعیت و حمایت شما مردم از دین خدا و ولایت به ملت ما عطا کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شما ملت بزرگ ایران با استقامت و پایمردی در برابر دشمن برای رضای خدا، تبعیت خود را از مسیر حق ثابت کرده اید، خاطرنشان کرد: معجزه‌ای که از آن سخن می‌گوییم این است که آمریکا با تمام اعوان و انصار خود و حتی گاو‌های شیردهاش در منطقه سالهاست که تلاش می‌کند این ملت غیور را به زانو درآورد، اما هر بار شکستی سنگین‌تر از قبل تنها نصیب آن‌ها شده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها و متحدانشان سالهاست که به دنبال تحقق طرح خاورمیانه جدید هستند، البته ما معتقدیم اینجا خاورمیانه نیست بلکه قلب عالم است، آن‌ها هزینه‌های گزافی در سال‌های اخیر انجام دادند، اما همچنان مجبورند شبانه بیایند و بروند و در واقع این منطقه امروز به دست سید فرزند فاطمه زهرا (سلام الله علیها) –آیت الله خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله) هدایت و اداره می‌شود تا پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب برسد.

تا ظهور یک گام بیشتر نمانده است و آن نابودی اسرائیل غاصب است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه معجز‌های که از آن سخن می‌گوییم مکتبی است که سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی را پرورش داده است، تصریح کرد: سرانجام این معجزه ظهور است، تا ظهور یک گام بیشتر نمانده است و این یک قدم ان شاالله نابودی آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب در منطقه است.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اما برای رسیدن به این مقصد ملت بصیر ایران باید چندکار مهم انجام دهد، نخست وحدت در جامعه اسلامی است، باید اختلافات را کنار بگذاریم و اتحاد خود را حول محور کلمة الله حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دومین لازمه تحقق پیروزی نهایی ملت ما و امت اسلام تبعیت از ولایت و زعیم عادل و زاهد، حضرت امام خامنه‌ای است، رهبری فرزانه که گوشش به کلام امام زمان (عج) است، باید حول منظومه فکری رهبر معظم انقلاب به سمت ظهور حرکت کنیم.

حجت الاسلام موسوی استقامت و پایداری در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان را شرط دیگر تحقق پیروزی نهایی دانست و گفت: همه وظیفه داریم آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کنیم، باید در قیامت در برابر بهشتی‌ها و رجایی‌ها و شهدای والامقامی همچون سردار سلیمانی پاسخگو باشیم.

مجلس نیازمند نمایندگانی انقلابی، پرکار، تلاشگر و خستگی ناپذیر است

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات مهم پیش رو پرداخت و ضمن بیان اینکه همه باید درست و الهی انتخاب کنیم، اظهار داشت: ولی امر مسلمین جهان به مجلس جوان و انقلابی اشاره کردند، بی تردید مقصود رهبرانقلاب تنها سن شناسنامه‌ای نیست، بلکه مهم نیروی کارآمد جوانی است و مجلسی که ویژگی‌های جوانی یعنی کار و تلاش خستگی ناپذیری را دارا باشد.

وی با بیان اینکه باید نمایندگانی برگزینیم که بر حفظ ارزش‌ها استقامت کنند، در حفظ منافع و حقوق مردم مصلحت اندیشی نکنند، آرمان‌ها را قربانی مصلحت خود ننمایند و در برابر استکبار جهانی سرفرود نیاورند، گفت: هوشیار باشیم و نمایندگانی انتخاب کنیم که در صف سلفی ذلت و حقارت نایستند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اگر مجلس درست شود، کابینه درست می‌شود و دولت و دستگاه‌های اجرایی و دولتی درست می شود و در نتیجه قطار مدیریت اجرایی کشور در مسیر درست قرار می گیرد، متأسفانه باید بگوییم در حال حاضر آنگونه که در شأن مردم است تلاش نمی شود و کشور نیازمند تلاش مضاعف مسؤولان است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان ایستادگی و بصیرت ملت ایران را زبانزد خواند و ضمن ستودن حضور باشکوه و زاید الوصف مردم دیندار دامغان در راهپیمایی شکوهمند امروز، گفت: این راهپیمایی باشکوه در سرتاسر کشور ملت ما را در برابر شهدای گرانقدر سرفراز کرد، امیدوارم مردم بصیر کشورمان با حضور حداکثری در انتخابات که بیعت دوباره با امام و شهدا است، باردیگر دشمنان اسلام وایران را نا امید کنند./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات