۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۹۴۱۷۰
امام جمعه بابل تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری مسؤولان نسبت به حضور عناصر نفوذی دشمن در داخل کشور

ضرورت هوشیاری مسؤولان نسبت به حضور عناصر نفوذی دشمن در داخل کشور
امام جمعه بابل نسبت به نفوذ و حضور عناصر نفوذی دشمن در کشور هشدار داد و گفت: همچین نباید بگذاریم زمینه گسترش شایعات از سوی دشمن در کشور فراهم شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، این تلاش‌ها را بی نتیجه خواند و گفت: ملت بزرگ ایران چهار دهه است از سوی نظام‌های سلطه گر در تحریم قرار دارند.
 
وی با بیان این که تحریم‌ها نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف شود، افزود: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود در چهل سال اخیر درس بزرگی به نظام‌های سلطه دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که رؤسای جمهور پیشین آمریکا نیز همواره اذعان می‌کردند شدید‌ترین و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی در نظر گرفته اند، خاطرنشان کرد: اما همه تلاش‌های مذبوحانه آن‌ها با مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران خنثی شد.
 
امام جمعه بابل با بیان این که یکی از عواملی که زمینه استمرار موفقیت ملت ایران در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را فراهم کرد پیوستگی مردم با ولایت بود، بیان داشت: امروز نیز همه بخش‌های کشور برای برون رفت از مشکلات فعلی با وحدت در سایه رهبری نظام داشته باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولت خبیث آمریکا دور جدید فشار بر جمهوری اسلامی را با هدف تحمیل خواسته‌های نامشروع خود به ملت ایران کلید زده است، افزود: این سطح از فشار‌ها به دلیل شکست‌های متعدد آمریکایی‌ها در منطقه بود که انقلاب اسلامی را علت اصلی آن می‌دانستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است، بیان داشت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است.
 
امام جمعه بابل با تأکید براین که دشمنان بدانند که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه زیر بار خواسته‌های نامشروع آمریکای جنایت کار نخواهند رفت، گفت: این ملت در چهل سال اخیر ثابت کردند که تا پای جان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی دفاع و حراست خواهند کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز دو مسأله موجب نگرانی ما است و آن نفوذ دشمن و حضور عناصر نفوذی در داخل کشور است، ابراز کرد: نباید بگذاریم زمینه ترویج شایعات دشمن در داخل کشور فراهم و موجب نگرانی شود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات