۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۲۳۳۸
با اعلام نفرات برتر؛

پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی به کار خود پایان داد

پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی به کار خود پایان داد
پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، پنجمین جشنواره مطبوعات خراسان جنوبی امشب با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در رشته گزارش رتبه سوم بخش گزارش به امین جعفری مقدم برای گزارش با تیتر «سرنگ آباد» از روزنامه آوای خراسان جنوبی تعلق گرفت و لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال به وی اهدا شد.

رتبه دوم همراه با لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال بخش گزارش نیز به محمدباقر صحرایی برای گزارش با تیتر «جایی شبیه آخر دنیا» از ماهنامه نگین شرق تعلق گرفت.

همچنین رتبه اول بخش گزارش به عصمت برزچی برای گزارش «50 سال پس از زلزله» از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت و بنابراین تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به وی اهدا شد.

در رشته خبر بخش خبر رتبه سوم به فائزه زیراچی برای خبر با تیتر «آب مهم ترین مسأله شرق» از خبرگزاری مهر تعلق گرفت و لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال به وی اهدا شد.

رتبه دوم و لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال به سید محسن سربازی برای خبر با تیتر «30 درصد شبکه آب فردوس فرسوده است» از روزنامه امروز خراسان جنوبی تعلق گرفت.

رتبه اول همراه با تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ  8 میلیون ریال به زهرا سنایی فر برای خبر با تیتر «حمایت از تولید ملی با هنرنمایی از زبان دست» از روزنامه امروز خراسان جنوبی تعلق گرفت.

در رشته سرمقاله و یادداشت نیز رتبه سوم در بخش سرمقاله و یادداشت به علی جعفرپور مقدم برای سرمقاله و یادداشت با تیتر «پشت پرده فریادها» از روزنامه آوای خراسان جنوبی تعلق می گیرد و لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال به وی تعلق گرفت.

رتبه دوم و لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال به محمود علیزاده برای سرمقاله و یادداشت با تیتر «توقع از استاندار» به روزنامه خراسان جنوبی تعلق گرفت.

رتبه اول نیز به محمدحسین باکمال برای سرمقاله و یادداشت با تیتر «تلنگری به جلسات اداری» از هفته نامه یاقوت کویر فردوس تعلق گرفت بنابراین تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به وی اهدا شد.

همچنین در رشته تیتر نیز رتبه سوم بخش تیتر به احمد حیدری برای تیتر «درآمدزایی از خورشید» از روزنامه امروز خراسان جنوبی تعلق می گیرد بنابراین لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال به وی اهدا شد.

رتبه دوم بخش تیتر نیز به سیده الهام حسینی برای تیتر «دامداران در دام» از روزنامه آوای خراسان جنوبی تعلق گرفت و لذا لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال به وی اهدا شد.

رتبه اول و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به ابوالفضل زاهدی پور برای تیتر «انسان گاو نر می خواهد و مرد کهن» تعلق گرفت.

رشته عکس نیز رتبه‌های سوم، دوم و اول به ترتیب به سعید کاظمی برای مجموعه عکس «یادگار دوران» از خبرگزاری شبستان، محسن نوفرستی برای مجموعه عکس «خسارات سیل در مناطق مرزی خراسان جنوبی» از خبرگزاری مهر و مجتبی گرگی برای مجموعه عکس «جشنواره بازی های بومی و محلی و مسابقات شترسواری» از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت و به ترتیب لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال، لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به آن‌ها اهدا شد.

در بخش موضوعی نیز رتبه برگزیده در موضوع حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عصمت برزچی برای اثر با عنوان «حوله ای که جهانی شد» از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت بنابراین تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به وی اهدا شد.

رتبه برگزیده در موضوع ایثار و شهادت همراه با تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به محسن نوفرستی برای اثر با عنوان «غسل شهادت و زیارت امام رضا(ع) قبل از اعزام به جبهه» از پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا تعلق گرفت.

همچنین رتبه برگزیده در موضوع توسعه و ظرفیت های استان نیز به فائزه زیراچی برای اثر با عنوان «پرورش شترمرغ با 800 هزار تومان» از خبرگزاری مهر تعلق گرفت بنابراین تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 8 میلیون ریال به وی اهدا شد.

رتبه برگزیده نمایشگاه آسیب های اجتماعی در آیینه خانه مطبوعات همراه با لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال به روزنامه زعفران تعلق گرفت./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات