۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۶۹۹۲۰
سرپرست کانون مساجد لرستان:

تربیت نسلی انقلابی هدف کانون های مساجد است

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، دینی و اجتماعی با محوریت کانون مساجد و با هدف جذب جوانان، گفت: هدف کانون مساجد از این مهم تربیت نسلی انقلابی است.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه کرامت در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: برنامه ها به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی و خانواده برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها استفاده از فرصت ها در راستای بیان دستاوردهای انقلاب است.

ابدالی پور با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در کانون مساجد شهرستان های لرستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه های شاخص توسعه، گسترش فرهنگ و سیره ائمه معصومین(ع) در جامعه است.

وی در ادامه ترویج نشاط و شادی در جمع اقشار گوناگون به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه را از دیگر اهداف اجرای برنامه های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: در این ایام از ظرفیت های تبلیغی برای جذب جوانان به مساجد استفاده می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ دینی و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است، خاطرنشان کرد: جذب جوانان فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی و ارتقای ارزش ها بین این نسل است.

وی در ادامه به تقارن دهه کرامت با ایام اوقات فراغت نسل جوان اشاره و اظهار داشت: از این فرصت ها در راستای تقویت فرهنگ سبک زندگی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان استفاده می شود.

ابدالی پور به برگزاری مسابقات، برنامه های فرهنگی، جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ در کانون مساجد اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این برنامه ها تربیت نسلی انقلابی و تقویت فرهنگ دینی است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات