۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۵۰۲
برشی از کتاب «مکاتب صهیونیستی»(۴)؛

نگاهی به تفاوت‌های اساسی یهود و صهیونیسم

میان یهود و صهیونیسم تفاوت اساسی است و صهیونیسم جهانی با جریان ضدّ دین و ضدّ انسانیت، یعنی «فراماسونری» و «شیطان‌پرستی» ارتباط تنگاتنگی دارد.
کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را به قلم مهدی دهنوی و با نظارت علمی محمدحسین فرج‌نژاد منتشر کرده است. بنابراین از این پس مطالب این کتاب را در قالب برشی از کتاب خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می‌کنیم:

دشمن‌شناسی قرآنی، عامل خط شکن جبهه مقاومت

مهم‌ترین عامل شکست جریان نفاق و تزویر، دشمن‌شناسی با رویکرد قرآنی است. خداوند در این کتاب آسمانی به گونه‌ای عجیب به ویژگی‌های دشمنان حق و حقیقت و میزان دشمنی آنان با اسلام و مؤمنین اشاره کرده است. خداوند در بیش از دو هزار آیه از قرآن کریم خصوصاً در پانزده جزء نخست که بیشتر سوره‌ها مدنی هستند، به مباحث یهود و جریان شرک و کفر و نفاق می‌پردازد.  آری، اگر چهره واقعی جریان کفر و نفاق تبیین و رسانه‌ای شود، به آسودگی می‌توان دشمن را خلع سلاح و با هشیاری مردم، نقشه‌های شوم آنان  را نقش بر آب کرد.

پس با مجاهدت علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی در راه خدا به وعده‌های خداوند امیدوار باشیم که فرموده است: ﴿وَ نُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ﴾ ؛ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم. 

تعریف صهیونیسم

هنگامی که از صهیونیسم یاد می‌شود، برخی گمان می‌کنند «صهیونیسم» تنها همان رژیم غاصب اسرائیل است که در سرزمین‌های اشغالی حضور دارد، اما افراد آشنا با واژه استکبار جهانی خوب می‌دانند که از کدام افق باید به صهیونیسم جهانی نگریست؛ صهیونیسم جریانی است که اشرار یهود آن را پدید آورده، با تمام وجود از آن حمایت می‌کنند و آنها امروزه در میان پیروان شریعتهای یهودیت، مسیحیت و حتّی در جوامع اسلامی و در برخی کشورهای ادیان شرقی نفوذ کرده‌اند!

در جهان امروز، قدرتي مركزي به رهبری شیطان، بازي سازمان‌يافتهای را در سطح وسيع اداره مي‏كند؛ در حالي كه می‌پندارد جهان، ميز بازي او و «كنترل جهان» شرط و گِروي قمار اوست. عدهای از يك نژاد خاص كه پس از مدّت‌ها خواری توانسته‏اند با قتل و غارت، قدرت سيطره‏ بر بخشی از جهان را به دست آوردند؛ اینها يا اَبَرمرداني هستند كه دنيا توان مقابله با آنها را ندارد و يا انسانهايي خوار هستند كه مردم دنيا به آنان فرصت و اجازه كسب چنين قدرت خطرناكي را داده‌اند!

با ردیابی بسیاری از سبک‌های ضد اجتماعي و بسیار مضّر سلطه‏ جهاني متوجّه مي‏شويم كه تمامي عوامل مسئول و مقصّر، ويژگي‏ مشتركي دارند. غير صهیونيان بايد خود را براي آنچه پیش آمده است، سرزنش كنند و با بررسي دوباره وضعيت‏ موجود و با مطالعه منصفانه تجارب كشورهاي ديگر در پي تصحيح و جبران برآيند، البتّه در صورتي كه يهوديان را اَبَرمرد ندانند!

يهوديت صهیونی درصدد است حكومتي را تشكيل ‏دهد كه پیروان آن هر كجا هستند، چه فقير و چه ثروتمند، نسبت به آن وفادار باشند و اين حكومت پوشالی با نام «حكومت جهاني يهود» ترویج می‌شود و ابزار قدرت حكومت جهاني يهود، سرمايه و ژورناليسم  (پول و تبليغات) است. اين، تنها حكومتي است‏ كه مدّعی است می‌تواند حاكميت جهاني را داشته باشد و ساير حكومت‌ها تنها باید حاكميت ملّي داشته‏ باشند.

فرهنگ اصلي حكومت يهود، فرهنگ ژورناليستي است و آثار برجسته فني، علمي و ادبي يهود عموماً آثار ژورناليستي هستند و علت داشتن اين آثار مهم، استعداد شگفت‌انگيز يهوديان مادّه‌گرا در فریبکاری و سرقت علمی- ادبی مطالب است. سرمايه و ژورناليسم، در قالب مطبوعات و سینما با هم پيوند خورده، رسانه‏ سياسي- معنوي قدرت يهود را پدید مي‏آورند.

حكومت جهاني يهود بسیار سازمان يافته عمل می‌کند و در گذشته، پاريس و آمستردام مقرّ آن بود ولي اكنون از اهميت اين شهرها كاسته شده است. پيش از سال 1914 لندن، نخستین و نيويورك، دومين‏ پايتخت حکومت یهودیان بود و اکنون نیز نيويورك جاي لندن را گرفته است.

حكومت جهاني يهودیان عنود صهیونی در وضعي نيست كه ارتش و نيروي دريايي آشکاری داشته باشد امّا كشورهای سلطه‌گر و زبونی چون انگلیس، فرانسه و آمریکا این قدرت را برايش تأمين مي‏كنند، براي نمونه، ناوگان بريتانيا بود كه اجازه نداد بر سر راه‏ پيشرفت اقتصاد جهاني يهود، يا بخشي از آنكه از طریق دريا بود، مانعي ايجاد شود. در مقابل، سرمایه‌دارانِ زالوصفت و بورس‌بازانِ یهودی، حاكميت سياسي و منطقه‏ي بي دردسر و توأم با آرامشی را براي بريتانيا تضمين کردند.

جريان آهسته مهاجرت يهوديان، در قرن نوزدهم، بعد از جنگ جهاني اول، به صورت سيلي عظيم شتاب پيدا كرد و ايالات متّحده را به مقرّ قدرت و نفوذ يهود و مسیحیان یهودگرا  تبديل کرد و استعمار «آمريكا» با ناوگانها، ارتش و پیروانش، در جایگاه «فرمانرواي جهان»، جايگزين‏ بريتانيا شد. معناي اين سخن تنها آن است كه يهوديت از امپراطوري بريتانيا به قاره آمريكا منتقل شد.

از نظر حكومت ادّعایی جهاني يهودیان سرمایه‌دار، مانعي ندارد كه حاكميت بخش‌های مختلف دنيا به دولت‌هاي‏ ناسيوناليستي واگذار شود؛ این حکومت، تنها مي‏خواهد دولت‌ها در كنترلش باشند. يهوديت با شور و حرارت از استمرار و تقسيمات ناسيوناليستي در جهان غير يهود، طرفداري مي‏كند؛  قومی که خود را نژاد برتر میداند و نژادی که خداوند عنایت ویژه‌ای به آنان دارد!

حكومت ادّعایی جهاني يهود تنها زماني با كشوری اختلاف پيدا مي‏كند كه آن كشور كنترل منافع‏ صنعتي و مالي خود را براي يهود ناممكن ساخته، يا در اين زمينه تلاش كند و بخواهد راهِ استقلال و خودکفایی علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بپیماید. در این صورت، این حکومت جنگ به راه انداخته و در صورت لزوم، صلح ايجاد می‌كند و در کشورهایی انعطاف‌ناپذير، هرج و مرج و بي‏قانوني را حاكم می‌کند!  البته در طول تاریخ آزاد مردانی همانند بنیانگذار حکومت جمهوری اسلامی بوده‌اند که در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها ایستاده، موفقیت‌های بسیاری در برخورد با این نژاد‌پرستان انحصارگر داشته‌اند. 

اكنون، شیطان اين‌جاست و فقط صحنه عمليات تغيير کرده، امّا ویژگی‌های اخلاقی يهودِ دنیاگرا طيّ قرن‌ها ثابت مانده و تغيير نكرده است  و همچنان آنها برای انحراف انسان‌ها و راندن آنان در مسیر استحمار و زبونی می‌کوشند تا دنیای خود را تأمین کنند! اما آزادگان و متقیان، چونان همیشه بر سر راه آنان ایستاده‌اند و موانع بزرگی را برای رسیدن به ادّعاهای گزافه‌اشان پدید آورده‌اند.

فراموش نکنیم که ترس، دنیازدگی، پول‌پرستی، مقام‌طلبی، باج‌خواهی، فریبکاری، دروغگویی، فساد و فحشای حداکثری، ظاهرگرایی و جنایت و خیانت از مهم‌ترین نقاط ضعف پیروان شیطان است و هرگاه آزادگان جهان کوچک‌ترین حرکت جسورانه و شجاعانه‌ای در مقابل اینان داشتهاند، بیشترین موفقیت را به دست آوردهاند؛ چرا که خداوند و تاریخ و عقل و فطرت بشر با نیرنگهای زبونانه صهیونیان همراه نیست، بلکه بر ضد آنان است: ﴿فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ﴾

در واقع، برای شناختن خوب صهیونیسم نباید از «اتاق فکری» که به حکومت جهانی یهود جهت می‌دهد، غافل شویم. در یک جمله می‌توان گفت، صهیونیسم جهانی همان قدرتی است که در رأس هِرم حکومت جهانی یهود قرار دارد! صهیونیسم جهانی یعنی مغز نظریه‌پرداز و عملیاتی استکبار جهانی.

آری، اسرائیل غاصب یکی از غدّه‌های چرکین سرطانی آن «اتاق فکر» است که در جوامع اسلامی دهان باز کرده و در توهّم بلعیدن ممالک اسلامی است! این غده چرکین و سرطانی، شعار نیل تا فرات را همواره مطرح و چنگال خود را به خون مظلومین جهان آغشته کرده است.

تنها نوشداروی جهان اسلام و مسلمانان آن است که از تفرقه دوری کرده، زیر چتر اسلام و قرآن، با وحدت و بصیرت گام بردارند. بصیرت بسیار مهم است و حضرت علی (علیه السلام) در این باره می‌فرماید: «مَن نامَ لَمْ يَنُم عَنْه»‏: هر كه آسوده بخوابد، دشمن او بيدار و هوشيار است و نخواهد خوابید.  

مسلمانان و دیگر آزادمردان جهان تنها یک گزینه پیش روی دارند و آن این است که با این غدّه چرکین، به مبارزه برخیزند و به فرموده امام عزیز و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، باید این غدّه چرکین سرطانی ریشه‌کن و نابود شود که در غیر این‌صورت، تمام پیکر جهان اسلام را آلوده می‌کند. آری، امام (رضوان الله علیه) بارها فریاد کشیدند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. 

نکته قابل توجّه این‌ است که میان یهود و صهیونیسم تفاوت اساسی هست و صهیونیسم جهانی با جریان ضدّ دین و ضدّ انسانیت، یعنی «فراماسونری» و «شیطان‌پرستی» ارتباط تنگاتنگی دارد. فقط یهودیان زَرسالارِ دنیاگرا در گروه صهیونیسم قرار گرفته‌اند و از آن حمایت می‌کنند! امّا یهودیانی هستند که به شدّت از صهیونیسم متنفرند؛ هر چند در اقلّیتاند.

گفتنی است، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه، در ۱۵۶ صفحه  به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان  منتشر کرده است و علاقه مندان برای  خرید این کتاب به مدیریت توسعه علمی و ارتباطات خبرگزاری رسا مراجعه کنند و یا با شماره تقلن تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۲۶--داخلی ۱۰۸ تماس بگیرند./۹۹۸/ن ۶۰۴

ارسال نظرات