۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۴۵۱۱۱

ثبت‌نام ششمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی آغاز شد

ثبت‌نام ششمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی ویژه خانواده های طلاب جامعه المصطفی العالمیه با موضوع «قرآن و سبک زندگی، احسان به والدین»، آغاز شد.
قرآن و سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری رسا، ششمین دوره جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده های طلاب جامعه المصطفی، با موضوع «قرآن و سبک زندگی، احسان به والدین» در دو بخش شفاهی و کتبی، به صورت همزمان در شهرهای قم، مشهد، اصفهان، گرگان، آشتیان و تبریز، به همت اداره قرآن و حدیث مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این جشنواره از تاریخ 2 تا 5 بهمن در مرحله مقدماتی بخش شفاهی(مهارتی) مسابقات، 20بهمن ماه در آزمون های بخش کتبی(معارفی) و از 25 تا 30 بهمن سال جاری نیز در مرحله نهایی بخش شفاهی(مهارتی) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. همچنین آیین اختتامیه و تکریم از نفرات برتر در اسفند ماه 96 برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان از تاریخ 25 آذر لغایت 25 دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام در جشنواره، از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی http://quran.csfa.miu.ac.ir اقدام کرده و یا به صورت حضوری به دارالقرآن ها و مراکز وابسته به مرکز امور طلاب و خانواده های المصطفی، مراجعه کنند./۸۰۴/د۱۰۳/ی

ارسال نظرات