۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۳۷۳۴۷
شیخ ماهر حمود:

تحولات اخیر لبنان نویدبخش نابودی قریب الوقوع اسرائیل است

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت با اشاره به حوادث اخیر منطقه و لبنان تاکید کرد که این رخدادها نویدبخش نابودی زودهنگام رژیم جعلی اسرائیل است.
ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه‌های امروز نماز جمعه منطقه صیدای لبنان بشارت داد که رزمندگان و حامیان محور مقاومت پیروز بحران اخیر لبنان و منطقه خواهند بود.

شیخ ماهر حمود شرایط کنونی منطقه را بسیار نامناسب توصیف کرده و گفت: عربستان کشوری است که پرچم «لا اله الا الله» را یدک کشیده و ادعای حمایت از اهل سنت و اسلام را دارد اما بسیاری از مسلمانان به ادعاهای آنان باوری ندارند.

وی افزود: بنابر اطلاعات موثق حکومت آل‌سعود با طرح انگلستان و سپس همراهی آمریکا ایجاد و به آنها اجازه توسعه و تقویت حاکمیت داده شد زیرا آل‌سعود از ابتدا با تاسیس کشوری جعلی به نام اسرائیل موافقت کرد.

عالم اهل سنت لبنان با اشاره به دیدار ملک عبدالعزیز اولین پادشاه عربستان با روزولت رییس جمهور آمریکا در 1945م خاطر نشان کرد: این دیدار که بر روی کشتی کوئینسی در دریای مدیترانه رخ داد، پادشاه عربستان به صراحت اعلام کرد که آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به دنبال تاسیس اسرائیل است.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ رسانه‌ای علیه محور مقاومت تصریح کرد: این جنگ تماما سیاسی است و به مرحله نظامی نخواهد رسید. بی‌شک این مرحله نیز با پیروزی جدیدی برای حزب الله و حامیان مقاومت به پایان می‌رسد.

شیخ ماهر حمود اظهار داشت: هربار که علیه حزب الله و مقاومت اسلامی جنگی به راه انداختند، مقاومت قوی‌تر از قبل به راه خود ادامه داد. باید قبل از نابودی اسرائیل حوادثی غیرعادی رخ دهد و شاید حوادث اخیر لبنان مقدمه نابودی اسرائیل باشد. این جنگ در پایان به سود محور مقاومت تمام می‌شود./981/ب901

ارسال نظرات