۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۲۲۲۴۴
مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر:

شعبه بنیاد فرهنگی امامت در بندر ماهشهر راه اندازی شد

مدیر مدرسه صاحب الزمان(عج) گفت: شعبه بنیاد فرهنگی امامت در بندر ماهشهر راه اندازی شد و طلاب شهرستان های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از سال تحصیلی جدید در این بنیاد مشغول به تحصیل خواهند شد.
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان فارس

حجت الاسلام مرتضی خوش بین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: شعبه بنیاد امامت که زیر نظر آیت الله میلانی است ، در بندر ماهشهر راه اندازی شده است و انشاءالله طلاب و اساتید در سال تحصیلی جدید از روند علمی بالاتری برخوردار خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) درباره هدف راه اندازی شعبه بنیاد امامت در شهرستان ماهشهر، ابراز داشت: هدف تشکیل این شعبه، تربیت اساتید و طلاب به منظور آموزش و تبلیغ در شرکت ها، مدارس، مساجد، ادارت، نهادها و دیگر ارگان های شهرستان است.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: طلاب در مقطع کارشناسی برای ثبت نام در این بنیاد آزمون دادند و جذب شدگان در نهایت انتخاب شدند و همچنین در این دوره تحصیلی به علاوه طلاب شهرستان ماهشهر، طلاب شهرستان بندر امام خمینی هم شرکت دارند.

حجت الاسلام خوش بین درباره دروس این دوره، اظهار داشت: دروسی هم که قرار است در شعبه بنیاد امامت بندر ماهشهر تدریس شوند همان دروس خود موسسه اصلی بنیاد امامت خواهند بود.

وی در پایان درباره برگزاری دوره مقاله نویسی و پایان نامه نویسی اساتید جنوب استان در ماهشهر به میزبانی حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) این شهرستان، گفت: از 22 شهریور تا 24 شهریورماه امسال قرار است دوره مقاله نویسی و پایان نامه نویسی اساتید جنوب استان در ماهشهر به میزبانی مدرسه صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شود./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات