۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۲۱۴۲۷
امام جمعه شادگان تاکید کرد؛

ضرورت فعالیت های فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان

امام جمعه شادگان گفت: انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش های فراوانی در میدان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.
امام جمعه شادگان شرفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شادگان در دیدار محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در شادگان، رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را مورد تحسین قرار داد.

امام جمعه شادگان درباره چالش‌های خطیر فرهنگی به ویژه تهاجم فرهنگی، خاطرنشان کرد: با وجود جنگ نرم و شبیخون فرهنگی انتظار داریم در شهرستان شادگان بیش از گذشته فعالیت فرهنگی و هنری صورت گیرد تا در زمینه جنگ نرم از دشمنان سبقت بگیریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان در این دیدار با بیان بررسی استعدادها و ظرفیت های این شهرستان، تصریح کرد: ظرفیت‌های شهرستان شادگان در فعالیت‌های فرهنگی بسیار زیاد است و این ظرفیت ها باید در جهت پیشرفت و اعتلای فرهنگ جامعه به کار گرفته شود.

حجت الاسلام شرفی در پایان بیان داشت: شهرستان شادگان شعرای بسیار سرشناسی دارد که شیخ هاشم کعبی یکی از بارزترین شعرای این دیار است و شعر آن در رثای اهل بیت به ویژه ابا عبد الله الحسین(ع) در بسیاری از منابر خوانده می شود و باید این شخصیت دینی را به همگان معرفی و تبیین کنیم./9453/پ204/ب1

ارسال نظرات