۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۰۲۰۶۲
حجت الاسلام والمسلمین شبستری:

دولت دوازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی تدبیر مناسبی بیندیشد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان باید نسبت به رفع مشکلات مردم و توجه به قشر ضعیف جامعه و محرومان تدبیر بهتری بیندیشند.
حجت الاسلام والمسلمین شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به تأیید انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: تأیید شورای نگهبان فصل الخطاب است و همینطور که انتظار می رفت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نیز در پیامی بر این امر تأکید کردند.

وی گفت: با تأیید انتخابات ریاست جمهوری کار تمام شده و جایی برای اظهارنظر باقی نمی ماند همه باید به قانون تمکین کرده و تفهیم باشند.

عضو خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان باید با متخلفان برخورد کرده و آن را به اطلاع مردم برساند.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری با بیان اینکه آقای حسن روحانی با رأی مردم به مدت چهار سال آینده رئیس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رئیس جمهور باید از ظرفیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی استفاده کرده و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی افزود: امروز مردم با مشکلات اقتصادی و فرهنگی مواجه هستند که امیدواریم دولت دوازدهم با تدبیری مناسب گره از مشکلات مردم باز کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملتی که سربلند از آزمون بیرون آمده و نشان دادند که حاضرند با تحمل زحمات و مشکلات و حضور به موقع در صحنه پایه های نظام را تقویت کنند روا نیست که از بیکاری، رکود و مشکلات اقتصادی و فرهنگی در رنج باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند «پیروز اصلی انتخابات ملت و نظام است»، بنابراین دولتمردان باید نسبت به رفع مشکلات مردم و توجه به قشر ضعیف جامعه و محرومان تدبیر بهتری بیندیشند./936/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات