۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۰۰۰۵۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

رفع مشکلات اقتصادی مهم ترین مطالبه مردم از دولت است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که منتخب مردم باید برنامه ریزی مناسب در جهت رفع دغدغه های عمومی گام بردارد، گفت: امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم از رییس جمهور رفع مشکلات اقتصادی است.
اقتصاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع معاونان تبلیغ شهرهای استان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، این انتخابات را تجلی وحدت و همبستگی ملی در دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام صادقی در ادامه با بیان این که آحاد ملت ایران برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به میدان آمدند، افزود: مردم ما ثابت کردند همواره پشتیبان انقلاب و نظام خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور مردم در انتخابات یکی از معیارهای وحدت و همبستگی ملی است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با خلق این حماسه ماندگار آینده انقلاب و نظام اسلامی را تضمین کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در هر مقطعی از انقلاب هر گاه مردم با قدرت به صحنه آمدند، نظام اسلامی از یک جایگاه و عظمت خاصی برخوردار شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمنان فکر می کردند که فشارهای اقتصادی یک انشقاقی را میان مردم کشورمان به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: اما تهدید و تحریم بدخواهان علیه ملت ایران زمینه وحدت و همدلی عموم مردم و مسؤولان را فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه بزرگی برای اقتدار ملت ایران است، تصریح کرد: دنیا 29 اردیبهشت شاهد نمایش وحدت و همبستگی مردم کشورمان در دفاع از آرمان های نظام اسلامی بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که منتخب مردم باید برنامه ریزی مناسب در جهت رفع دغدغه های عمومی گام بردارد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین مطالبه مردم از رییس جمهور رفع مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ظرفیت بالای تبلیغی این ماه پرفیض برای مبلغان دینی بر ضرورت برنامه ریزی مناسب به منظور تقویت برنامه های دینی و معنوی در سطح جامعه تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مبلغان دینی نباید از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان غافل شوند، تصریح کرد: باید از همه لحظات معنوی این ماه الهی در جهت تقویت معنویت در جامعه بهره گیریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر چه می توانیم باید در جهت تقویت معنویت در جامعه گام برداریم، گفت: با توجه به هجمه های سنگین دشمنان علیه دین و ارزش های اسلامی، نباید لحظه ای از ترویج دین و معنویت در جامعه کوتاهی کنیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبلیغ ارزش های دینی و معنوی است، تصریح کرد: در بخش تبلیغ دین ضعیف عمل کنیم دشمنان بر ارزش های دینی و انقلابی ما چیره خواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز با یک جنگ تمام عیار در عرصه دینی و فرهنگی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: بدخواهان اسلام و انقلاب حتی لحظه ای از توطئه و دشمنی علیه ایران اسلامی درنگ نمی کند، چون هدف نهایی آنها نابودی اسلام و انقلاب است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود هجمه های دشمنان را خنثی کنند، تصریح کرد: مقابله با حجم وسیعی از شبهات دینی که امروز در جامعه وجود دارد نیازمند تقویت بنیه علمی مبلغان دینی و روحانیت است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که یک مبلغ دینی بدون مطالعه و تقویت علم دین نمی تواند پاسخگوی شبهات دینی موجود در جامعه و همچنین نیازهای مردم باشد، خاطرنشان کرد: رسیدگی به نیازهای دینی و معنوی مردم نیازمند جهاد علمی از مبلغان است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت ارتباط مبلغان دینی با عموم مردم تأکید کرد و گفت: هر چه میزان ارتباط یک مبلغ با مردم بیشتر باشد به حتم اثرگذاری تبلیغ در فرد نیز تقویت خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تبلیغ بهترین و اثرگذارترین شیوه رساندن پیام دین به عموم جامعه است، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان به دلیل معنویت حاصل از آن بهترین فرصت برای تبلیغ ارزش های دینی در جامعه است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که منبر و خطابه رسانه ای بسیار اثرگذار برای رساندن پیام دین در جامعه است، تصریح کرد: اگر امروز شاهد گسترش روز افزون مبانی دینی و انقلابی در جامعه هستیم به برکت همین رسانه هزار ساله است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی باید ارتباط خود را با نسل جوان بیشتر تقویت کنند، گفت: این نسل تأثیرگذار جامعه امروز در معرض هجمه های سنگین دشمنان اسلام و انقلاب است به همین دلیل باید در حمایت و پشتیبانی جوانان جامعه تلاش بیشتری کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمن به دنبال از بین بردن هویت دینی نسل جوان جامعه است، تصریح کرد: روحانیت باید با آگاهی بخشی به جامعه و ترویج اثرگذار اصول دین، نسل جوان را از این خطر بزرگ دور کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه مسائل فرهنگی و ابلاغ پیام الهی است، تصریح کرد: روحانیان در مناطق استقرار خود باید بیشتر به مسائل روز جامعه بپردازند./۹۵۰/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات