۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۹۸۶۴۳
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

نیروهای انقلابی در خط مقدم نبرد با دشمن قرار دارند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: در این عرصه نیروهای انقلابی در خط مقدم نبرد قرار دارند به گونه ای که استکبار جهانی و هم پیمانانش نمی توانند در نظام خللی ایجاد کنند.
حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد

حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به اهمیت انتخابات و حضور نیروهای انقلابی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان انقلاب در شبکه های ماهواره اسم رمز فتنه را کلید زده اند و به دنبال تضعیف ولایت فقیه و ایجاد آشوب در انقلاب هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: امروز کشور به آرامش نیاز دارد، امروز فکر انقلابی و جهادی باید نظام حاکم شود تا انقلاب به پیروزی و موفقیت دست یابد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه امروز با توجه به تحرکات دشمن نیروهای امنیتی گوش به فرمان دیده بان بیدار نظام؛ رهبر معظم انقلاب هستند، رهبر انقلاب پس از انقلاب به گونه ای به نیروهای خودی گرا می دهد که هیچ قدرتی نتوانسته به انقلاب اسلامی ضربه ای وارد کند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: در این عرصه نیروهای انقلابی در خط مقدم نبرد قرار دارند به گونه ای که استکبار جهانی و هم پیمانانش نمی توانند در نظام خللی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز سنگرهای اقتصادی در اختیار جبهه انقلابی نیست و واردات بی رویه و چاقاق کالا به صورت عمده در کشور صورت می گیرد، فرزندان برخی از وزرا خود عامل واردات کالای قاچاق به کشور هستند که باید با این دسته از افراد برخورد شود.

حجت الاسلام یوسفی تأکید کرد: عدم تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را فلج می کند، این رشد اقتصاد کاذب بوده و تنها به جبهه دشمن کمک خواهد کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره شبیخون فرهنگی دشمن ابراز داشت: بی توجهی به فرهنگ اسلامی خسارت های بزرگی به انقلاب وارد می کند و برخی دیگر از مسائل به نوعی برنامه های فرهنگی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باید با حضور نیروهای انقلابی به گونه ای جهادی و انقلابی کشور را مدیریت کرده تا از نفوذ دشمنان و هجمه های آنها جلوگیری شود.

این مسؤول در پایان با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی داد بنابراین باید مسؤولان نظام خدمت به مردم فقیر و نیازمند را سرلوحه امور خود قرار دهند./۸۵۷/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات