۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۹۴۹۳۴
آیت الله موسوی جزایری:

مشکلات اقتصادی و بیکاری با انتخاب اصلح برطرف می شود

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به مشکلات اقتصادی، رکود و بیکاری جوانان، گفت: امید است این مشکلات با یک انتخاب صحیح، تصمیم حکیمانه و شجاعانه، برطرف شوند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با خیرین و نیکوکاران انجمن خیریه چهارده معصوم، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و تقدیر و تشکر از نیکوکاران ابراز داشت: شما می ‌بینید که امروز اثری از یزید و یزیدیان نیست! ائمه ی ما باقی ماندند، یاد آنها باقی مانده هست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نقل از مرحوم حاج  شیخ جعفر شوشتری بیان کرد:  قبر امام حسین(ع)، در چند مکان وجود دارد که عبارت است از کربلا، مجالس روضه و در قلوب مؤمنین.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به انتخابات اظهار داشت: به یاری حق و این مجالس که در مسیر ارادت به سیدالشهدا است، امیدواریم انتخابات باعث شود آنچه مصلحت است، صورت پذیرد و مشکلات کشور حل شوند، به ویژه مشکلات اقتصادی و رکود و تورم و بیکاری جوانان، که امید است با یک انتخاب صحیح و تصمیم حکیمانه و شجاعانه، برطرف شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: این کشور، کشور سیدالشهدا است. شما در اربعین می بینید که میلیون ها نفر از ایرانیان به آنجا می روند و این برای تمام دنیا تعجب آور است.

آیت الله موسوی جزایری قشر کم درآمد و بی بضاعت شهرستان اهواز را به آماده سازی زائر سرای مشهد بشارت داد و گفت:  زائرسرای حضرت امام رضا(ع) درمشهد مقدس، رو به اتمام است و به زودی افتتاح می شود و این زائرسرا ویژه فقرا و قشر کم درآمد و بی بضاعت است و با هزینه اندک یا به صورت رایگان ارائه خدمت می کند.

وی همچنین اعلام کرد: اوقاف عراق یک زمین در حدود1200متر، در کربلا برای ساخت زائرسرا، در اختیار ما قرار داده است./945۶/۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات