۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۸۹۸۰۱
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های کانون های مساجد است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان تحقق اقتصاد مقاومتی را عاملی مهم در جهت رونق اقتصادی دانست و گفت: از برنامه های اصلی کانون های مساجد اجرایی شدن مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد جدید التأسیس و مدیران جدیدالانتصاب آموزشهای لازم را می بینند.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی به صورت منطقه ای و در طول سال برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این دوره ها تقویت و ارتقای برنامه های کانونها است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مسأله اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: برای رونق بخشیدن در زمینه اقتصاد مؤلفه های اقتصاد مقاومتی باید تداوم یابد.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را از رویکردهای مهم برنامه های پیش روی کانون مساجد استان عنوان کرد و گفت: در قالب برگزاری دوره های آموزشی تلاش می شود تبیین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران کانونهای جدیدالتأسیس بیان کرد: مدیران این کانونها می توانند تا 21 فروردین ماه جاری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با مراجعه به سایت عمران معنوی مساجد استان لرستان می توانند آمدگی خود برای حضور در این دوره های آموزشی را اعلام کنند.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: مدیران کانونهای جدیدالتأسیس می توانند به واحد آموزش دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در میدان کیو، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد مراجعه و در راستای نام نویسی خویش اقدام کنند./203/9451/ب1

ارسال نظرات