۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۸۵۹۸۱
امام جمعه بجنورد:

نیروهای انقلابی سوژه به دست دشمنان و بدخواهان ندهند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: نیروهای انقلابی تلاش کنند در رفتار و گفتار خود به هیچ عنوان سوژه به دست دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ندهند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مهرداد بذرپاش، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی که به بجنورد سفر کرده است، با اشاره به رسالت خطیر نیروهای انقلابی و ارزشی، اظهار کرد: نیروهای انقلابی سوژه به دست دشمنان داخلی و خارجی ندهند.

وی با تأکید بر دقت نظر ویژه نیروهای ارزشی و انقلابی، افزود: نیروهای انقلابی باید تلاش کنند در رفتار و گفتار خود به هیچ عنوان سوژه به دست دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نداده و زمینه سوءاستفاده آنها را فراهم نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت‌ماه 96، بر نقش‌آفرینی مناسب همه برای برگزاری پرشور این انتخابات تأکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ایجاد تردید قبل از انتخابات بسیار خطرناک است؛ از این‌ رو همه اقشار مردم به‌ ویژه مسؤولان باید از ایجاد تردید و شک پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند پای کار هستند، اضافه کرد: ملت ایران با صبر و بردباری ادامه‌دهنده آرمان‌های انقلاب بوده و به نظام وفادار هستند که این مهم را در انتخابات پیش رو هم ثابت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان در ایام برگزاری انتخابات، تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کند؛ به همین دلیل همه نیروها باید برای حضور حداکثری مردم در این عرصه بسیج شوند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی از همه مسؤولان خدمتگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواست در ایام انتخابات که ایام بسیار حساسی است، مراقب باشند که بهانه و سوژه به دست دشمنان داخلی و خارجی ندهند./9314/202/ب2

ارسال نظرات