۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۱۸۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بیعت همافرمان ارتش با امام راحل نشانه ایمان به مردم و روحانیت بود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بیعت همافرمان ارتش با امام راحل تصویری ماندگار از حماسه آفرینی های ارتش در انقلاب اسلامی است، گفت: این بیعت نشان از ایمان و وفاداری ارتش به مردم و روحانیت بود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان یگانهای لشگر ۸۴ خرم‌آباد و جمعی از فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به گذشت 38 سال از عمر انقلاب، گفت: آمریکا در این سالها هیچ غلطی نکرده و امروز نیز هیچ غلطی نمی‌کند.

وی به 19 بهمن ماه سالروز بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) اشاره و عنوان کرد: بیعت همافران ارتش با امام راحل، تصویر ماندگاری از حماسه آفرینی های ارتش در انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل در ذهنها برای همیشه نقش بسته است، خاطرنشان کرد: بیعت همافران نشانه شجاعت و شهامت بود.

وی حرکت همافران را نشانه ایمان و ارادت ارتش به انقلاب، مردم و روحانیت خواند و افزود: این حرکت همافران وفاداری ارتش به نظام، مردم و دین را نشان داد.

اقتدار و امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را اقتدار و امنیت خواند و یادآور شد: دشمن در سایه توطئه های گوناگون در تلاش است که امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

وی یادآور شد: در سایه مؤلفه های انقلاب که مهم ترین آن بُعد دینی، معنوی و مردمی است، امنیت و اقتدار کشور حفظ و توطئه های دشمن خنثی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تکیه بر قدرت لایزال الهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با ظلم و استکبارستیزی و اتحاد و همدلی را دیگر مؤلفه های اقتدار معنوی و امنیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: خدای متعال منشأ قدرت انقلاب اسلامی است و استقلال ما در سایه وابسته نبودن به قدرتهای مادی است.

رهبری محور قدرت و اقتدار است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه ولایت و رهبری بالاترین مؤلفه اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: رهبری محور قدرت و اقتدار است.

وی ولایت را قدرت ‌آفرین دانست و بیان کرد: رهبری با درایت، بصیرت، دشمن‌شناسی و آینده‌نگری، انقلاب اسلامی را هدایت و توطئه های دشمن را خنثی می کند./9459/202/ب2

ارسال نظرات