۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۷۱۰۳۰

نامه اعتراضی بسیج دانشجویی امام صادق به وزیر ارشاد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعتراض به ممانعت دولت از برگزاری فعالیت های فرهنگی ضد فتنه نامه نوشت.
صالحی امیری

به گزارش خبرگزاری رسا، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعتراض به ممانعت دولت از برگزاری فعالیت های فرهنگی ضد فتنه نامه ای نوشت.

در این نامه آمده است:

 آقای وزیر، دلسوزان انقلاب اسلامی خیلی وقت است که هیچ امیدی به خیر دولت یازدهم در عرصه فرهنگ ندارند، مطالبه امروز ما دانشجویان انقلابی از شما این است که لطفاً بیش از این شر مرسانید.
 این روزها و در دهه ای که به‌عنوان پر مسمای بصیرت مزین شده است خبرهایی از مانع‌شدن و عدم حمایت‌های لازم وزارت ارشاد از برگزاری #جشنواره_مردمی_رسول_آفتاب که عرصه فعالیت‌های جوانان مؤمن انقلابی در نشان دادن چهره واقعی فتنه 88 بود، به گوش می رسد.
 به شما و زیر مجموعه‌هایتان توصیه می کنیم از نه دی درس بگیرد و بدانید مردم انقلابی در برابر آن هایی که سر ستیز با ارزش‌های انقلاب اسلامی را داشته باشند سکوت نمی کنند.
 روزی که طوفان مردمی عشق به ارزش های اسلامی دوباره به پا خیزد تمام آن‌هایی که در طول بیش از سه سال با سکوت مزورانه خود مذبوحانه تلاش کردند آتش فتنه را روشن نگاه‌دارند در پیشگاه ملت رسوا و روسیاه خواهند شد.

/924/د102/ج

ارسال نظرات