۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۶۰۱۷۳
با پیام رییس مجلس شورای اسلامی؛

پنجمین همایش جرعه ای از ایثار در آمل برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از پیام رییس مجلس شورای اسلامی به این همایش خبر داد و بیان داشت: پنجمین همایش جرعه ای از ایثار در شهرستان آمل برگزار می شود.
علی لاریجانی

محمد محمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از برگزاری همایش جرعه ای از ایثار خبر داد و بیان داشت: پنجمین سال است که این همایش در شهرستان آمل برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آمل اظهار داشت: پنج سال گذشته یکی از شهروندان عزیز آملی مرحوم سید حسین ابراهیمیان جان خود را برای نجات همنوع از دست داد و حرکت ارزشمند این جوان عزیز سبب شد تا به فکر برگزاری چنین همایشی باشیم.

وی تصریح کرد: هر سال از تعدادی از فعالان حوزه ایثار قدردانی می شود که این افراد از سوی ستاد برگزاری همایش جرعه ای از ایثار انتخاب می شوند.

محمدی با بیان این که در شهر آمل ایثارگران بسیاری داریم که در این امر ارزشمند اهتمام ویژه ای دارند، گفت: ضرورت دارد قدرشناسی شایسته ای از این عزیزان صورت گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری از جمله امور مهم و اساسی است که باید از همه ظرفیتها در این مسیر استفاده شود.

وی اظهار داشت: همایش جرعه ای از ایثار خود می تواند عاملی در راستای ترغیب و تشویق مردم برای حرکت در امر ایثار و فداکاری باشد که برکات و دستاوردهای خوبی دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آمل ادامه داد: ایثارگرانی داریم که با وجود سختی ها و مشکلات فراوان تلاشهای گرانقدری صورت می دهند که این عزیزان شایسته معرفی به جامعه و تجلیل هستند.

وی تصریح کرد: پنجمین همایش جرعه ای از ایثار در روز هجدهم آبان ماه و از ساعت 18:30 در سالن همایش های مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل واقع در آمل، خیابان شهید بهشتی (چاکسر)، اندیشه 49 صورت می گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیام رییس مجلس شورای اسلامی به این همایش خبر داد و بیان داشت: پنجمین همایش جرعه ای از ایثار با پیام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز می کند.

محمدی تصریح کرد: در همایش امسال از 9 ایثارگر آملی که در عرصه ایثار و فداکاری اهتمام ویژه ای داشته و تلاش شایسته ای در این مسیر دارند قدردانی می شود.

وی اظهار داشت: تجلیل این همایش از افراد فعال در حوزه ایثار و شهادت، اهداکنندگان اعضای بدن برای نجات همنوع و فعالان در حوزه ایثارگری که در جریان زندگی خود با این امر در ارتباط هستند صورت می گیرد.

گفتنی است، مردم شهرستان آمل اهتمام ویژه ای در امر ایثار و فداکاری دارند و عزم جدی در این مسیر صورت می دهند که این حس ارزشمند نیازمند قدرشناسی است./1314/303/ب2

ارسال نظرات