۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۵۷۸۷۹
مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی:

دفاع مقدس الگوی ارزشمند مقاومت و ایستادگی است

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی با بیان این که دفاع مقدس الگوی ارزشمند مقاومت و ایستادگی است، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم و این در حالی بود که با دست خالی در برابر مدرن ترین امکانات ایادی استکباری قرار داشتیم.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یدالله شهسوار، مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی امروز در یادواره مردان بی ادعا که در پاسداشت شهدای خانواده آل طاها آمل برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فعالیتهای دینی امری مهم و اساسی است که باید در این راستا اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد دغدغه مسائل دینی در جامعه ایجاد شود که می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری داشته باشد.

شهسوایر شهدا را سرمایه های ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: شهدا با ایثار و مجاهدتهای والای خود زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی قدرشناسی از مقام شهدا و خانواده های این عزیزان را وظیفه ای مهم دانست و بیان داشت: باید قدرشناسی شایسته ای از شهدا و یادگاران این بزرگواران داشته باشیم که ضرورتی انکارناپذیر است.

شهسواری ادامه داد: حضور در مجالس شهدای عزیز توفیق ارزشمندی برای همه ما است که این عزیزان راه سعادت را پیش گرفته و خود را به مراتب والایی در نظام هستی رساندند.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، اظهار داشت: جبهه برای آدم سازی است که تمام لحظات دفاع مقدس در عشق، عبادت و توحید به خداوند منان بود.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای ارتقای جایگاه ایمان خود به جبهه ها رفتند و در برابر سیل عظیمی از هجمه های ایادی استکبار جهانی به نحوی شایسته ایستادگی کردند.

شهسوار با بیان این که دفاع مقدس الگوی ارزشمند مقاومت و ایستادگی است، بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم و این در حالی بود که با دست خالی در برابر مدرن ترین امکانات ایادی استکباری قرار داشتیم.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی مقاومت سرشار از معرفت را زمینه ساز خلق حماسه های ارزشمند در دفاع مقدس دانست و بیان داشت: ایثارگری والای رزمندگان ما در دفاع مقدس در سراسر دنیا سابقه ندارد که صحنه های ارزشمندی از فداکاری را خلق کردند.

وی بیان داشت: جبهه های حق علیه باطل غرق در توحید بود که امروز با نام والای شهدای خود داریم روزی می خوریم که سعادت و توفیقی ارزنده است.

شهسوار ادامه داد: ضرورت دارد تلاشهای ما در این راستا باشد که رهرو شهدای عزیز باشیم و سیره والای این بزرگواران را چراغ راه خود قرار دهیم.

مدیر مرکز فرهنگی مطالعاتی معارف علوی تصریح کرد: تمام نفس کشیدن های ما در منظر شهدای عزیز است که باید ادامه دهنده راه و ارزشهای گرانقدر این عزیزان والامقام باشیم.

شهسوار تصریح کرد: امروز تکلیف داریم تا با فعالیتی اثربخش و شایسته زمینه حضور دیگران را در چنین محافل و مجالسی فراهم کنیم که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت: شهدا رفتند و ما وظیفه داریم راه این عزیزان را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است ادامه دهیم تا رهرو خوبی برای ارزشهای والای این بزرگواران باشیم.

گفتنی است، یادواره مردان بی ادعا در پاسداشت شهدای خانواده آل طاها آمل با حضور گسترده مردم و مدیران برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات