۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۴۴۰۳۰۱
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر:

دوره یاوران ولایت با حضور ۳۰۰ فرمانده واحد مقاومت بوشهر برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از برگزاری دوره یاوران ولایت با حضور 300 فرمانده واحد مقاومت استان بوشهر خبر داد.
مهراب کیانی

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، مهراب کیانی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر، گفت: فرماندهان واحدهای مقاومت در مدارس از جمله زبده‌ترین افراد برای رسیدن به اهداف انقلاب و مجموعه بسیج هستند که باید با شناخت صحیح از مسؤولیت‌هایشان و بهره‌گیری مناسب از امکانات و ظرفیت‌های جامعه به برنامه‌ریزی بهتر برای رسیدن به اهداف عالیه نظام برای آنها اتخاذ کرد.


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: در سازمان گسترده بسیج دانش‌آموزی که ده‌ها هزار نیروی علاقه مند و مستعد را در بر گرفته است، این نیاز جدی احساس می‌شود که دانش‌آموزان را بیشتر با فضای مدیریتی آشنا کرد.


کیانی با بیان اینکه سنین نوجوانی و جوانی بهترین فرصت برای ایجاد یک چیدمان فکری انقلابی است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان معمولا تجربیات کمتری در زمینه مدیریت دارند و سازمان بسیج خود را موظف می داند با فرصت دادن به آن‌ها از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌بدیل شان برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی از هیچ گونه کوششی دریغ نکند.


وی اشاره‌ای به اهداف کلی «دوره یاوران ولایت» داشت و تشریح کرد: ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی، ارتقای سطح معرفت و بینش دانش‌آموزان و ایجاد زمینه پذیرش مسؤولیت در آینده از اهداف برگزاری این دوره است.


کیانی با اشاره به اینکه دوره یاوران ولایت یادبود شهدای مدافع حرم محسوب می‌شود، یادآور شد: برای نشاط بیشتر دانش‌آموزان این دوره به صورت مجزا در بازه‌های زمانی متفاوت نیز باید برگزار شود.


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با ارائه آماری از برگزاری دوره‌های سال‌های گذشته، عنوان کرد: بیش از 300 فرمانده واحد مقاومت دانش‌آموزی به همراه مربیان و اساتید روحانی و غیر روحانی در این دوره حضور به هم هم خواهند رساند.


کیانی با اشاره به اینکه زمینه‌های علمی و مهارتی از جمله اهداف کلی دیگر این دوره 6 روزه است، اضافه کرد: دوره یاوران ولایت (یادبود شهدای مدافع حرم) ویژه برادران از تاریخ 15 مردادماه لغایت 20 مرداد برگزار می‌شود.


وی یادآور شد: سعی شده تا در این دوره به شهید شاخص دانش‌آموز کشور و استان و همچنین اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر به خوبی پرداخته شود.


مسؤول بسیج دانش آموزی بوشهر با بیان اینکه دوره ویژه خواهران از تاریخ 22 مردادماه تا 28 مرداد ماه جاری برگزار خواهد  شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا این دوره برای خواهران و برادران در شهر کازرون برگزار شود./101/833/ب1

ارسال نظرات