۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۴۳۷۱۵۳
شبکه آلمانی:

دانش آموزان یهودی در مدارس آموزش قتل و کشتار می بینند

یکی از شبکه ماهواره ای آلمانی فاش کرد که رژیم صهیونیستی به کودکان یهودی در مدارس، آموزش قتل و کشتار می دهد.
یهودی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای آلمانی "ZDF" که طی آن به آموزش قتل و کشتار به کودکان یهودی در مدارس رژیم صهیونیستی اشاره شده است، خشم و انتقاد گسترده محافل صهیونیستی و حامیان این رژیم را در پی داشته است.

 

در این برنامه تلویزیونی آمده است که دانش آموزان مدارس رژیم صهونیستی آموزش قتل و شیوه های مختلف قتل را می بینند.

 

رسانه های صهیونیستی این شبکه آلمانی و مدیر آن را به دشمنی با رژیم صهیونیستی متهم کردند.

 

این شبکه آلمانی در نهایت در نتیجه اعمال فشارهای گسترده از سوی محافل صهیونیستی مجبور به توقف برنامه مستند خود در مورد مدارس یهودیان در فلسطین اشغالی شد.

 

درخواست نمایندگان کنست برای کشتار فلسطینی‌ها و تصرف کرانه باختری

 

تعداد زیادی از نمایندگان حزب حکومتی رژیم صهیونیستی با جمع کردن شهرک‌نشینان کرانه باختری، به اظهارات ضد فلسطینی و تحریکات علیه مسلمانان پرداخته و تصریح کردند هیچ دولت فلسطینی در آینده تاسیس نخواهد شد.

 

«امیر اوهانا» نماینده حزب «لیکود» در پارلمان رژیم صهیونیستی خواستار اعدام تمام فلسطینی‌هایی شد که هرگونه مخالفت و اقدامات تحریک‌آمیز علیه این رژیم انجام می‌دهند.

 

اوهانا طی سخنرانی در تجمع قلیل صهیونیست‌ها در شهرک «عتنیل» که چندی پیش شاهد عملیات استشهادی تیراندازی بود، گفت: باید علیه فلسطینی‌ها اعلان جنگ کنند و سه اقدام فوری علیه آنها انجام دهند.

 

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی مدعی شد اولین اقدام باید کشتن محرکان باشد و صراحتا خواستار کشتار هرچه بیشتر فلسطینیان شد.

 

این نماینده حزب لیکود در «کنست» دومین اقدام را تخریب تمام خانه‌های فلسطینیان و ساخت شهرک‌های بیشتر بجای آنها اعلام کرد و در توجیه آن گفت که فقط با این راه صلح حاکم خواهد شد.

 

«عورن حوزن» دیگر نماینده لیکود که در این تجمع حاضر شده بود، ضمن مخالفت با طرح‌های صلح فرانسه و عربستان ادعا کرد تنها طرحی که باید اجرا شود، طرح صهیونیستی است که می‌گوید سرزمینی بنام اسرائیل فقط متعلق به فرزندان «اسرائیل» (یعقوب) است نه مردمان اسماعیل.

 

وی خواستار انتقال یک میلیون صهیونیست به کرانه باختری برای تصرف این منطقه شد./847/ب904/د

ارسال نظرات