۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۴۲۷۸۸۰

اعلام آمادگی طلاب بسیجی برای پیوستن به مدافعان حرم

شمار زیادی از طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه قم آمادگی خود را برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) و پشتیبانی از مقاومت اسلامی اعلام کردند.
مدافعان حرم 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش حفظ انسجام گردان های تیپ رزمی تبلیغی امام جعفرصادق(ع) در آستانه نیمه شعبان روز پنج شنبه با حضور گردان های تخصصی در سالن ورزشی تیپ امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

 

در این مراسم طلاب و روحانیان بسیجی با لباس رزم و عمامه به سر حضور داشتند و آمادگی خود را برای دفاع از نظام اسلامی و آرمان های والای آن اعلام کردند.

 

طلاب و روحانیان شرکت کننده در این مراسم آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و اعزام به سوریه به منظور پشتیبانی از مقاومت اسلامی ابراز کردند و از سردار غیب پور خواستند در صورت امکان مقدمات این امر مقدس را فراهم کند.

 

در این مراسم که با حضور بیش از یک هزار نفر از طلاب و روحانیان بسیجی و با شعار« حوزه باید انقلابی بماند» برگزار شد، سردار غیب پور فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) به ایراد سخن پرداخت.

 

وی در سخنان خود به جایگاه رفیع و برجسته روحانیت اشاره و نقش علما و روحانیان را در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بی بدیل توصیف کرد.

 

سردار غیب پور همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه، نقش تیپ امام صادق(ع) را در این راستا مهم خواند.

 

وی همچنین تحلیلی نیز درباره موضوعات مهم کشور و منطقه ارائه کرد.

 

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ امام صادق(ع) نیز در این مراسم گزارشی از تاریخچه و فعالیت ها و اقدامات این نهاد رزمی تبلیغی ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات