۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۲۶۸۸۵

برگزاری "هفته قدس" در مالزی به منظور حمایت از انتفاضه قدس

فعالیت های هفته قدس از سوی حزب اسلامی مالزی و دفتر نائب رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان برگزار شد.
مالزی فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب اسلامی مالزی و دفتر نائب رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان به فعالیت های هفته قدس به منظور گرامیداشت سالروز فاجعه اشغال فلسطین پایان دادند. شرکت کنندگان در این مراسم بر حمایت از انتفاضه قدس و مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند.

 

رییس حزب اسلامی مالزی امروز یکشنبه در کنفرانسی خبری در کوالالامپور اظهار داشت که مساله فلسطین و مسجد الاقصی باید همیشه در راس اولویت های جهان اسلام باشد.

 

شیخ عبدالهادی اوانگ با اشاره به اینکه حزب متبوعش با دولت مالزی بر حمایت از مساله فلسطین اتفاق نظر دارند، تصریح کرد که این فعالیت ها به منظور تاکید بر اهمیت ویژه مساله فلسطین و مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پرتو تلاش های برخی طرف ها برای حذف مساله فلسطین انجام شد.

 

مراسم ها و فعالیت های هفته قدس در مالزی از 6 تا 15 ماه می ادامه دارد و شامل برنامه های مختلف از جمله ایراد خطبه، سخنرانی ها، برپایی راهپیمایی ها و مسابقات متنوع می باشد.

 

اوانگ در گفت وگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین ضمن اشاره به اهمیت انتفاضه قدس اظهار داشت که انتفاضه لرزه بر اندام دشمن صهیونیستی انداخته است و آمال و آرزوهای این رژیم را بر باد داده و امید امت برای آزادی فلسطین را دوباره زنده کرد.

 

وی ضمن تمجید از فداکاری ها و دلاوری های ملت فلسطین و عزم و اراده پولادین آنان برای مقابله با دشمن صهیونیستی به رغم کمبود امکانات، تصریح کرد که ملتی با این عزم و اراده هرگز شکست نخواهد خورد و ادامه اشغالگری را قبول نخواهد کرد و دیر یا زود این سرزمین را آزاد و اشغالگران را بیرون خواهد راند./847/ب102/د

ارسال نظرات