۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۲۳۲۷۱
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین:

خانواده‌ها مهم‌ترین عامل ترغیب فرزندان برای شرکت در حوزه‌های علمیه هستند

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین گفت: خانواده‌ها مهم‌ترین عامل و مشوق فرزندان در ترغیب و شرکت آنان در حوزه‌های علمیه بوده و این امر می‌تواند ثمرات خوب و بی نظیری را در آینده فرزندان داشته باشد.
حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین، امروز طی نشستی با حضور هیأت امنا و تعدادی از مسولان ذی ربط شهرستان ورامین که در بیت تولیت مدرسه علمیه کوثر ورامین آیت الله محمودی برگزار شد، درباره پذیرش و ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه شهرستان ورامین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مدرسه علمیه خواهران شهرستان ورامین به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل فرهنگی و مذهبی در این منطقه به شمار می‌رود.

 

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و استقبال طلاب علاقه مند به تحصیل در علوم دینی، تاکنون بیش از 300 نفر موفق به اتمام دروس حوزوی شده و مدرک فارغ التحصیلی خود را از مدرسه علمیه کوثر ورامین کسب کرده‌اند.

 

شاکری عنوان کرد: تعدادی از فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران هم اکنون با نهادهای مختلف فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی ارتباط برقرار کرده و به رسالت خود در گسترش و تعمیق ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه مشغول هستند.

 

شاکری با اشاره به آمار کنونی طلاب خواهر در مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین ادامه داد: هم اکنون بیش از 100 طلبه خواهر در این مدرسه  مشغول به تحصیل هستند.

 

وی اظهار داشت: مدرسه علمیه کوثر درصدد است تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد بیشتری از طلاب خواهر علاقه مند را جذب حوزه علمیه کند و هم اکنون نیز ثبت نام از متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران ادامه دارد.

 

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مهم‌ترین عامل و مشوق فرزندان در ترغیب و شرکت آنان در حوزه‌های علمیه بوده و این امر می‌تواند ثمرات خوب و بی نظیری را در آینده فرزندان داشته باشد./202/813/ب1

ارسال نظرات