۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۳۳۷۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

نهضت امام خمینی روح خفته ملت های جهان را بیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی آن توانست یک تحول عظیم را در دنیا ایجاد کند، گفت: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان تأثیر آن انقلاب عظیم در دنیا مشهود است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان با بیان این که نهضت عظیم اسلامی با رهبری مدیریت دینی توانست روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کند، گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با پیروی از اندیشه های ناب امام راحل در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند.

 

وی با تأکید بر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: نسل جوان باید بیشتر با ارزش های انقلابی آشنا شود تا بتوانند در برابر هجمه های گسترده دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که نهضت عظیم اسلامی با رهبری مدیریت دینی توانست روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کند، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با پیروی از اندیشه های ناب امام راحل در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی آن توانست یک تحول عظیم را در دنیا ایجاد کند، خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان تأثیر آن انقلاب عظیم در دنیا مشهود است.

 

حجت الاسلام یوسف پور انقلاب امام راحل را زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) خواند و گفت: وعده خداوند برای ظهور کامل دین زمانی فرا خواهد رسید که وعده‌های انبیای الهی ظهور پیدا کند و معنای حقیقی جهاد، حقیقت، پاکی و صداقت بروز یابد.

 

وی به زندگی عارفانه، مبارزات سیاسی، دشمن‌ستیزی، مهرورزی و درک فضای سیاسی امام راحل اشاره کرد و متذکر شد: امام(ره) درباره مسایل بسیار دقیق بودند و با درایت و مشورت صحبت می‌کردند.

 

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) توانست نظام اسلامی را در مقابله با طاغوت شاهنشاهی به پیروزی برساند و ما اکنون مدیون ساحت امام راحل هستیم و باید قدردان باشیم، جمهوری اسلامی یادگار ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که این انقلاب با ماهیت دینی و فرهنگی پیروز شد، تصریح کرد: امروز نیز متولیان دینی و فرهنگی جامعه اسلامی رسالت سنگینی در حفظ و حراست آرمان های انقلاب بر عهده دارند.

 

وی ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی را میراث‌دار امام راحل دانست و افزود: امام (ره) متعلق به همه ملت ایران است و همه وظیفه داریم که آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را پاس بداریم. 

 

امام جمعه موقت ساری به دشمن‌شناسی و استکبارستیزی اندیشه‌های امام (ره) اشاره کرد و گفت: خدامحوری و رهایی از سلطه شوم استکبار مهم‌ترین پیام انقلاب امام راحل بود که توانست آزاداندیشان جهان را به خود جذب کند و امروز ما شاهد ظهور انقلاب‌های متعدد در کشورهای جهان هستیم.

 

حجت الاسلام یوسف پور انقلاب اسلامی را زمینه ساز بیداری اسلامی در دنیا معرفی کرد و با بیان این که امروز انقلاب های منطقه به تأسی از انقلاب ملت ایران شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت های آزادی خواه منطقه مردم کشورمان را الگوی مبارزاتی خود در برابر مستبکران قرار داده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان با هشدار نسبت به تحریف امام خمینی (ره) از سوی برخی جریان های سیاسی گفت: باید با هوشیاری و بصیرت مانع از حریف شخصیت و راه حقیقی امام راحل  در داخل و خارج از کشور بود زیرا این مسائل ضربات جدی را به مسیر انقلاب وارد می کند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که باید سخنان و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تحریفات در خصوص چهره  و خط امام راحل را باید جدی گرفت، اذعان کرد: عده ای متأسفانه در صدد معرفی آرمان های امام راحل و اصول اساسی امام خمینی(ره) بر اساس امیال خود هستند و این زنگ خطر و هشداری مهم در دهه چهارم انقلاب است./1317/202/ب1

ارسال نظرات