۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۰۹۰۵۷
مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه لرستان:

فعالیت های مسجد محور راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر توسعه فعالیت های مسجد محور، گفت: فعالیت های مسجد محور راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.
ستاد گراميداشت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید میرزا موسوی، مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، ظهر امروز، در نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون پاک شهدا است.


وی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی مولود مسجد است، افزود: مساجد از صدر اسلام تاکنون مهم ترین رکن انقلاب بوده است.


موسوی با بیان این که امروز دشمن در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی به دنبال طرح دسیسه های مختلف است، عنوان داشت: توسعه فعالیت های مسجد محور در جامعه مهم ترین راه مقابله با هجمه های دشمنان است.


وی در ادامه تأکید کرد: در راستای رونق مساجد و صیانت از انقلاب اسلامی باید فعالیت های مسجد محور را توسعه داد.


مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که فعالیت های دهه فجر باید با محوریت مساجد برگزار شود، اظهار داشت: در این راستا باید نیروهای جوان و جوانان را جذب کرد.


وی دهه فجر انقلاب اسلامی را سرمایه ای بزرگ بیان کرد و گفت: برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد باید با محوریت ائمه جماعت مسجد برگزار شود.


موسوی با تأکید بر توجه به برگزاری یادواره شهدا در دهه فجر خاطرنشان کرد: این یادواره ها باید با مشارکت نهادهای فعال در حوزه مساجد، مشارکت گسترده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شود.


وی در ادامه یادآور شد: در قالب این یادواره ها تلاش می شود افزون بر زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا، آرمان های شهدا به نسل جوان معرفی شود.


مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر سخنرانی ائمه جماعات در مساجد به مناسبت دهه فجر گفت: ائمه جماعت مساجد باید در امور مساجد پیش قدم باشند.


وی حضور فعال پایگاه های بسیج، کانون های فرهنگی وهنری مساجد و مشارکت گسترده مردم را در برگزاری مراسم دهه فجر امری مهم، اثرگذار و ضروری دانست.


موسوی با بیان این که حضور و مشارکت مردم در عرصه های گوناگون موجب نقش آفرینی آنان می شود، افزود: امروز نیز مردم باید در برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی حضور و مشارکتی فعال داشته باشند./9459/203/ب1

ارسال نظرات