۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶
کد خبر: ۲۹۲۲۰۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل:

بازگشایی سفارت انگلیس به معنای حفظ منافع آمریکا در ایران است

خبرگاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل عدم فریاد شعار مرگ بر آمریکا را خلاف مشی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا دانست و گفت: برخی اقدامات مسؤولان منجر به امیدواری آمریکا برای نفوذ در ایران می شود.
انگلستان

حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی اقدامات مانند بازگشایی سفارت انگلیس و فعالیت بی بی سی در ایران به حفظ منافع آمریکا در ایران کمک می کند، گفت: در کشور شاهد اقداماتی در جهت عادی سازی ارتباط با آمریکا هستیم.

 

وی افزود: جبهه غرب گرا در حال فعالیت است تا دید مردم نسبت به آمریکا را تغییر دهد که این اقدامات در راستای حفظ مناففع آمریکا و کمک به استکبار محسوب می شود.

 

حجت الاسلام حاجی احمد با بیان این که برخی هنوزهم از سران فتنه دفاع می کنند، افزود: سران فتنه سال 88  به دنبال حفظ منافع آمریکا در ایران بودند تا به صورت مخملی در انقلاب ایران تغییر ایجاد کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با تأکید بر این که هدف فتنه گران در انتخابات 88 برای مردم روشن و مبرهن شد، گفت: عده ای به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند که این اقدامات نشان از دیدگاه غربگرایی آنها است.

 

وی با اشاره به این که مسؤولان باید مواظب نفوذ آمریکا در مرحله پسابرجام باشند، گفت: متأسفانه اقداماتی را از مسؤولان شاهد هستیم که موجب امید آمریکا برای نفوذ و تأثیرگزاری در کشور ایران می شود.

 

به گفته وی، برخی عنوان می کنند که سفارت آمریکا در ایران باز نشده است، اما غافل از این که باز شدن سفارت انگلیس به معنای حفظ منافع آمریکا است.

 

حجت الاسلام حاجی احمد، عدم فریاد شعار مرگ بر آمریکا را خلاف مشی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا دانست و گفت: امام در پاسخ به پیشنهاد مذاکره با کارتر فرمود چگونه پاسخ پدر و مادر شهدا را بدهم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: عده ای مطرح می کنند شعار مرگ بر آمریکا متعلق به امام نیست که از این طریق به دنبال تحریف امام خمینی(ره) هستند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات