۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۶۷۶۷۹
در رادیو معارف مطرح می‌شود؛

ناگفته‌های زندگی پدر موشکی ایران

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه «روایت عشق» به زندگی و روحیه مجاهدت و شهادت طلبی شهید حاج حسن تهرانی مقدم می‌پردازد.
پدر موشکي ايران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «روایت عشق» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سبک زندگی شهدا این هفته میزبان همسر گرانقدر شهید حاج حسن تهرانی مقدم است که در گفتگویی صمیمانه از خاطرات خود در زندگی با این شهید بزرگوار سخن می‌گویند.
 
سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم از پایه گذاران صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران بود که عمر خود را وقف توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داد و به عنوان «پدر موشکی ایران» لقب گرفت.
 
برنامه «روایت عشق» تولید گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف است که در هر برنامه نکته‌های نابی از کودکی، زندگی خانوادگی، فعالیت‌های علمی، فرهنگی وایثار و شهادت یاوران صادق ومجاهدان نستوه انقلاب اسلامی را مرور می‌کند.
 
«روایت عشق» به تهیه کنندگی اعظم ایرانی و اجرای محبوبه شیرعلی هر هفته در روزهای سه شنبه از ساعت 40 : 16 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته می‌شود./836/د101/ف
ارسال نظرات