۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۶۶۴۳۶
به منظور شرکت در پانزدهمین همایش سراسری؛

350 آزاده کمپ 10 الرّمادی عراق در قم گردهم می‌آیند

خبرگزاری رسا ـ دبیر پازدهمین همایش آزادگان کمپ 10 عراق گفت: گردهمایی دو روزه آزادگان کمپ 10 الرمادی عراق با حضور 359 آزاده از سراسر کشور در اردوگاه ولایت قم برگزار می شود.
آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، مجید مزیدها با بیان جزئیات برگزار همایش آزادگان کمپ 10 ابراز کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بین مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 و مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان، استان قم در روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 خردادماه میزبان 359 نفر از آزادگان سرافراز در پانزدهمین همایش آزادگان کمپ 10 الرمادی خواهد بود.
 
وی در تشریح اهداف گردهمایی گفت: تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با رهبری و آرمان های نظام اسلامی، همچنین کسب فیض از برکات و معنویات حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از اهداف این همایش دو روزه است.

دبیر پانزدهمین گردهمایی آزادگان کمپ 10 با بیان اینکه کمپ مزبور حدود 1800 آزاده دارد و تاکنون 359 آزاده از استان های مختلف کشور برای شرکت در گردهمایی اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: در این همایش سردار سپهر معاون هماهنگ کننده و حجت الاسلام صباغی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به ایراد سخن خواهند پرداخت و برنامه های متنوعی نیز در راستای بیان خاطرات و یادی از شهدای آزاده اجرا خواهد شد.
 
 
وی گفت: در سال 82 بعد از شهادت مهندس عباسعلی مظلومی از آزادگان کمپ 10، مجمع فرهنگی سید آزادگان کمپ 10 الرمادی  با حضور 12 تن از آزادگان این اردوگاه و با مسئولیت حجت الاسلام محمد تقی صباغی از آزادگان اردوگاه آغاز به کار کرد.
 
مزیدها بیان کرد: از سال 82 تا 92 تعداد 14 همایش کشوری با حضور آزادگان کمپ 10 در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است./836/د101/ی
ارسال نظرات