۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۵۴۶۵۴
از سوی معاونت آموزش و امور حوزه‌ها مطرح شد؛

دعوت به همکاری از طلاب داوطلب تدریس در حوزه‌ها

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش و امور حوزه ها به منظور تکمیل کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه، در سال تحصیلی 95-94 از داوطلبان تدریس و مدیریت در شهرستان ها دعوت به همکاری می‌کند.
فيضيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش و امور حوزه ها به منظور تکمیل کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه، در سال تحصیلی 95-94 از داوطلبان تدریس و مدیریت در شهرستان ها دعوت به همکاری می کند.

 

از آن جا که تقویت بنیه علمی و اخلاقی حوزه های علمیه از اصلی ترین وظایف روحانیت است حضور نورانی فضلا و اساتید بزرگوار در شهرستان ها، موجب رشد و بالندگی هر چه بیشتر مدارس علمیه می باشد.

 

گفتنی است شرایط پذیرش طلاب به این شرح است: برای تدریس دروس سطح یک اتمام پایه دهم ضروری است، برای تدریس دروس سطح دو اتمام پایه دهم و 4 سال سابقه شرکت در درس خارج فقه و اصول و سه سال سابقه تدریس فقه و اصول لازم است، برای تدریس کتاب کفایه و دروس سطح سه اتمام پایه دهم، 6 سال سابقه شرکت در درس خارج فقه و اصول و سه سال سابقه تدریس فقه و اصول سطح دو نیاز است و از دیگر شرایط پذیرش موفقیت در مصاحبه علمی و مثبت بودن مراحل ارزیابی، تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت و متاهل بودن است.

 

لازم به ذکر است زمان نام نویسی از 22 فروردین تا 17 اردیبهشت 1394 از ساعت 10 صبح تا 13 است.

 

علاقه مندان برای نام نویسی می توانند به نشانی 45 متری صدوق، مجتمع شهید صدوقی(ره) فاز 3، معاونت آموزش و امور حوزه ها، اداره جذب و بکارگیری مراجعه کنند./1325/پ203/ف

 

ارسال نظرات