۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۳۹۹۶۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار وحدت بین مسلمانان جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: در عین حال، جمهوری اسلامی ایران را سردمدار و پرچمدار وحدت بین مسلمانان جهان برای حفظ و نشر اسلام و جذب ملت های جهان به طرف اسلام است تا دین اسلام را به عنوان دین رحمت و مهر و محبت به جهان معرفی کند.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان  شامگاه چهارشنبه 17 دی ماه در مراسم جشن وحدت مهاجرین افغانی مقیم شهرستان کاشان در سالن اجتماعات شماره دو فرمانداری ویژه کاشان با تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و فرزندگرامی اش امام جعفرصادق(ع)گفت: میلاد پیامبراکرم(ص) از 12 تا 17 ربیع الاول و نامگذاری این هفته به عنوان وحدت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که توسط امام خمینی(ره) به ثبت رسید.

 

وی افزود: ما مسلمانان امروز بر اساس آیه شریفه ‹‹ وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ››  باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و ازکارهایی که موجب اختلاف بین مسلمانان می شود به شدت خود داری کنیم.

 

به گفته وی، امروز که دشمنان ما هوشمندانه برای ایجاد نفاق و تفرقه بین مسلمان تلاش می کنند و اسلام ستیزی را سرلوحه های کارهای خود قرارداده اند تا اسلام را به ورطه نابودی بکشانند، لذا امام راحل بحث مهم وحدت را مطرح کرد تا با چنگ زدن به ریسمان الهی و قرارگرفتن در حول محور اسلام ناب، نقشه دشمنان اسلام را نقش برآب کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی، اسلام ستیزی، اسلام هراسی و ایجاد رعب و وحشت و ناامن کردن جامعه مسلمانان در سراسردنیا را از جمله پروژه های دشمنان اسلام برای محو کردن اسلام ناب محمدی و جایگزین کردن اسلام آمریکایی دانست.

 

گروه های تروریستی داعش و بکوحرام و النصره و... برای جلوگیری از موج اسلام خواهی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، به وجود آمدن گروه های تروریستی داعش، بوکوحرام، النصره و گروه های همسو وهمفکر با آنها را به عنوان پدیده هایی نام برد که امروز نقش بوجود آوردن اسلامی خشن و زشت را برای معرفی به جهان بر عهده گرفته اند تا ازآن به عنوان حربه  ای برای جلوگیری از اسلام خواهی در اروپا و سراسر جهان استفاده کنند.

 

وی همچنین از اسلام به عنوان دین رحمت و رفعت نام برد و یاد آورشد: پیامبر اکرم(ص) اسوه حسنه و صفات نیکو و پیامبر رحمت است به طوری که خداوند از پیامبراکرم(ص) به عنوان خلق عظیم یعنی کسی که اخلاق خوب و عالی و بزرگ دارد نام می برد که هیچ گاه عصبانی نمی شود.

 

حجت الاسلام حسینی یاد آورشد: اسلام گرایی آن هم از نوع اسلام ناب محمدی در جهان به ویژه در اروپا، آمریکا و دشمنان اسلام را به وحشت انداخت تا آنها با معرفی داعش و گروه های تروریستی چهره ای زشت از اسلام درجهان ترسیم کنند و بتوانند سد راه اسلام گرایی در جهان شوند.

 

وی افزود: بر همین اساس بود که رهبر معظم انقلاب گفت، هرکس خواسته و یا ناخواسته باعث اختلاف بین شیعه و سنی شود و به اختلاف بین شیعه و سنی دست بزند مزدور دشمن است.

 

داعش حربه ای برای انحراف افکار مسلمانان از دشمن اصلی اسرائیل و آمریکا است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به این فرمایشات رهبر معظم انقلاب که داعش دشمن اصلی مسلمانان نیست یاد آورشد: معظم له  با این پیام به مردم هشدار داد، داعش وسیله ای است برای انحراف افکار مسلمانان جهان از دشمن اصلی اسرائیل و آمریکا است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جنایات آمریکا واسرائیل در افغانستان ، پاکستان، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی متذکرشد: برای اسرائیل و آمریکا مهم نابود کردن اصل اسلام است چرا که امروز دین اسلام در برخی از کشورهای اروپایی به عنوان دین اصلی مطرح شده است و باعث وحشت آمریکا و اسرائیل شده است.

 

به گفته وی، امروز آمریکا و اسرائیل ضد اسلام ناب محمدی و حامی و پشتیبان اسلام عربستان و آل سعود و آل خلیفه و شیخ نشین های خلیج فارس است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی افزود: در عین حال، جمهوری اسلامی ایران را سردمدار و پرچمدار وحدت بین مسلمانان جهان برای حفظ و نشر اسلام و جذب ملت های جهان به طرف اسلام  است تا دین اسلام را به عنوان دین رحمت و مهر و محبت به جهان معرفی کند.

 

اسلام دین احترام به همه ادیان الهی است

حجت الاسلام حسینی یاد آورشد: دین اسلام، دین احترام به همه ادیان الهی و مخالف با ظلم و ستم، تجاوز، بی مهری و خیانت است و اجازه نخواهد داد انسان ها زیر بار ظلم و سلطه ستمگران باشند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به این که هفته وحدت فرصتی برای مرور بر اسلام اصیل و ناب است گفت: مسلمانان جهان امروز نیازمند سبک زندگی پیامبر خدا و اولیاء الله هستند که باید از این فرصت طلائی برای رسیدن به چنین سبک زندگی استفاده کرد.

 

شایان ذکر است، مراسم جشن وحدت مهاجرین افغانی مقیم شهرستان کاشان توسط دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی فرمانداری ویژه کاشان با حضور روحانیون و اتباع و مهاجرین افغانستان عصر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شماره دو فرمانداری ویژه کاشان برگزارشد./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات