۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۳۴۰۸۵

اخبار کوتاه حوزه علمیه بوشهر

خبرگزاری رسا ـ برگزاری سومین جلسه فرهنگی مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر، برگزاری سیزدهمین جلسه اخلاق درمدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و ملبس شدن طلبه مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج از مهم ترین عناوین اخبار حوزه علمیه استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سومین جلسه فرهنگی مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر با محوریت تدوین تقویم فرهنگی مدرسه برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه حجه الاسلام حق پناه معاون تهذیب این مدرسه ضمن تقدیر از اعضای فرهنگی مدرسه به اهمیت تدوین چنین تقویمی پرداخت و به آمادگی این معاونت و پیش بینی مراسم مذهبی و تدارکات هرچه بهتر آن مراسمات اشاره کرد.

 

در ادامه جلسه پس از ارائه پیشنهادات از سوی اعضا مقرر شد جلسه بعدی این شورای فرهنگی در آینده ای نزدیک جهت پیش بینی برنامه های مذهبی سال 94 تشکیل شود.

 

سیزدهمین جلسه اخلاق درمدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان

 

باحضور حجت الاسلام حمیدی استاد اخلاق اعزامی از مشهد مقدس سیزدهمین جلسه اخلاق هفتگی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در محل مسجد این مدرسه علمیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حمیدی در این مراسم با اشاره به وظیفه خطیر طلاب در عصر کنونی گفت: با توجه به روایات و کلمات نورانی آل الله علیهم السلام مبنی بر هدایت و ارشاد خلق خداوند، این مسؤولیت سنگین امروز بردوش طلاب جوان جامعه است تا با شناخت صحیح از دین نخست، خویشتن را آماده کرده سپس به هدایت مردم بپردازند.

 

ملبس شدن طلبه مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج

 

با حضور طلاب و اسایتد درمدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج جلسه درس اخلاق در این مدرسه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسینی استاد درس اخلاق در این مدرسه به اهمیت مطالعه برای طلاب اشاره کرد، و گفت: مطالعه یکی از وظایف طلاب است که باید جزء برنامه های روزانه آنان باشد چرا که مطالعه باعث افزایش علم شما می شود.

 

در حاشیه این جلسه حسین حسین پور از طلاب این مدرسه بدست حجت الاسلام حسینی ملبس به لباس مقدس روحانیت شد./833/د101/ب4

ارسال نظرات