۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۲۵۹۰۱

شورای تخصصی حوزوی و دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری رسا ـ شورای تخصصی حوزوی و دانشگاه فرهنگیان با هدف گسترش ارتباطات بین این دو مجموعه علمی و فرهنگی و اهمیت نظریه‌پردازی در حوزه تربیت دینی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاري شوراي تخصصي حوزوي و دانشگاه فرهنگيان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد ارتباطات شورای تخصصی حوزوی، تفاهم نامه همکاری شورای تخصصی حوزوی و دانشگاه فرهنگیان با حضور مهرمحمدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا امضا شد.
 

در این نشست که در محل شورای تخصصی حوزوی برگزار شد، مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ضرورت همکاری بین حوزه علمیه و دانشگاه گفت: نظریه پردازی در حوزه تربیت دینی از اهمیت ویژه ای برخودار است و ما به دنبال گسترش ارتباطات بین این دو مجموعه علمی و فرهنگی هستیم.



حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا نیز در سخنان خود به اهمیت گسترش علوم انسانی پرداخت و گفت: در سال های اخیر، فلسفه در عرصه های مختلف گسترش یافته است و زمینه برای پرداختن به فلسفه تعلیم و تربیت فراهم است و قطعاً پژوهشکدۀ تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه فرهنگیان، فضای مناسبی برای پرداختن به این موضوع است.

حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا، شورای تخصصی حوزوی را یکی از شوراهای اقماری شورای انقلاب فرهنگی عنوان کرد و افزود: مصوبات این شورا با شرایطی در حکم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این شورا زیر مجموعه شورای عالی حوزه می باشد و اعضای شورای حوزوی به صورت مشترک انتخاب می شوند.

رییس شورای تخصصی حوزوی در ادامه خاطر نشان کرد: شورای تخصصی حوزوی از سه کمیسیون فرهنگ عمومی، علم و تربیت و امور حوزوی تشکیل شده است و اعضای این شورا در ترسیم نقشه جامع علمی کشور و نقشه مهندسی فرهنگ نقش بسزایی داشته اند.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری های علمی بین شورای تخصصی حوزوی و دانشگاه فرهنگیان به امضاء مسئولین دو مجموعه رسید./916/د102/ی
ارسال نظرات