۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۱۰۷۲۸
فردا برگزار می شود:

کتابت قرآن کریم جهت اهدا به حرم حضرت اباالفضل

خبرگزاری رسا ـ مدیر دارالکتابه قرآن کریم گفت: در همایش کتابت نور که با حضور حدود 200 نفر از نص نویسان خواهر و برادر کشورمان برگزار می‌شود، کتابت قرآن کریم جهت اهدا به بارگاه نورانی حضرت اباالفضل(ع) در 2 مجلد صورت خواهد گرفت که یک جلد آن به خط نسخ توسط خوشنویسان سراسر ایران و مصحف دیگر به خط تحریر زیبا توسط خدمتگزاران اهل بیت(ع) انجام می شود.
کتابت نور

مهدی بابایی، مدیر دارالکتابه قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری همایش کتابت نور خبر داد و گفت: این همایش فردا پنج‌شنبه پنجم تیرماه در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در بزرگراه رسالت، روبروی مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که با حضور حدود 200 نفر از نص نویسان خواهر و برادر کشورمان برگزار می‌شود، کتابت قرآن کریم جهت اهدا به بارگاه نورانی حضرت اباالفضل(ع) در 2 مجلد صورت خواهد گرفت که یک جلد آن به خط نسخ توسط خوشنویسان سراسر ایران و مصحف دیگر به خط تحریر زیبا توسط خدمتگزاران اهل بیت(ع) انجام می شود.

مدیر دارالکتابه قرآن کریم اظهار داشت: قرآن‌های اهدایی قبل به حرم امام علی(ع)، حرم امام حسین(ع)، حرم امام رضا(ع) و حرم امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) اهدا گردیده است.

وی با بیان این‌که جهت تیمن بیشتر فضای روحانی حاکم بر مراسم پرچم گنبد بارگاه نورانی حضرت اباالفضل(ع) نیز با تلاش دوستان هماهنگ گردیده است، گفت: این همایش به همت ستاد کتابت نور در سایه شمس‌الشموس(ع) و داراالکتابه قرآن کریم برگزار می شود./956/ت302/ص

ارسال نظرات