۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۰۶۷۵۶
به میزبانی بسیج طلاب برگزار می شود؛

گردهمایی مدیران پایگاه بسیج طلاب مدارس علمیه خواهران مازندران

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران از برگزاری گردهمایی مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.
حجت الاسلام فقيهي

حجت الاسلام علیرضا فقیهی، مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: گردهمایی مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب مدارس علمیه خواهران صبح پنج شنبه در سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

 

وی ابلاغ برنامه های سال جدید و ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و سیاسی بسیج طلاب و مدیریت منطقه پنج حوزه علمیه خواهران از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این نشست مشترک عنوان کرد.

 

حجت الاسلام فقیهی به بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی طلاب در فضای مجازی در این نشست مشترک اشاره کرد و افزود: در این نشست مهم ترین و آخرین فرصت ها و تهدیدهایی که در فضای مجازی پیش روی طلاب حوزه علمیه است مورد بررسی و تحلیل کارشناسی قرار خواهد گرفت.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران با بیان این که در حال حاضر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با ابزارهای جدیدی نظیر فضای مجازی به مقابله با مبانی دینی و فرهنگی ما آمده اند، بیان داشت: طلاب حوزه علمیه به عنوان سربازان و پیشگامان دفاع از اصول دینی و ارزش های اسلامی باید با فرصت ها و تهدیدات این حوزه به خوبی آشنا باشند.

 

وی از فضای مجازی به عنوان ابزاری مناسب برای تبلیغ مبانی دینی و انقلابی نام برد و خاطرنشان کرد: طلاب حوزه علمیه باید با آشنایی کامل از این حوزه نرم افزاری در جهت بهره گیری مناسب به منظور تبلیغ اصول و باورهای دینی بهره گیرند./950/پ203/ب

ارسال نظرات