۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۸۷۸۱۱
مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

دوره کارورزی طرح ارتقاء توان تبلیغی طلاب خواهر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دوره کارورزی طرح ارتقاء توان تبلیغی طلاب خواهر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سيد محمود صانعي مدير تبليغ مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران کشور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: با توجه به ضرورت ارتقاء سطح علمی ـ مهارتی طلاب در زمینه تبلیغ و با عنایت به برگزاری دوره‌های تربیت مربی طرح ارتقا و تامین مربیان توانمند در این عرصه، دوره کارورزی طرح ارتقاء توان تبلیغی طلاب خواهر از امسال در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی شرکت‌کنندگان در این دوره را طلابی دانست که واحد روش سخنرانی کتاب روش سخنرانی دینی را در پایه چهارم تحصیلی با موفقیت گذرانده‌اند و گفت: این دوره در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.
مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه کارورزی تبلیغ به معنای اجرای آزمایشی تبلیغ و ارائه مهارت‌های کسب شده در محیطی خارج از گروه و جمع همکلاسان است، اضافه کرد: در مرحله مقدماتی هر یک از طلاب پایه پنجم در نیمسال اول باید حداقل دو و حداکثر چهار جلسه سخنرانی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه در مرحله تکمیلی، طلاب به سخنرانی در بیرون از مدرسه علمیه می‌پردازند، اظهار داشت: هر یک از طلاب در نیمسال دوم لازم است در این بخش حداقل دو سخنرانی ارائه نمایند.
حجت‌الاسلام صانعی با اشاره به اینکه نظارت و ارزیابی و به تبع آن رفع اشکالات و اصلاح، ضامن موفقیت مبلغین در رسیدن به مهارت‌های تبلیغی است، ادامه داد: لازم است مربی تبلیغ مدرسه علمیه در تمام مراحل مختلف کارورزی و در هنگام سخنرانی هر طلبه با حضور در جمع مخاطبین و استماع مطالب، او را ارزیابی دقیق کند و موارد لازم را با ذکر نقاط ضعف و قوت کارورز ثبت نماید.
وی یادآور شد: به منظور نقد، ارزیابی و اصلاح فعالیت‌های مهارتی کارورزان و همچنین تقویت قدرت تحلیل کارورزان، مربیان هر هفته یک یا دو جلسه نقد و ارزیابی در کلاس برگزار می‌کنند و سخنرانی‌های انجام شده در طول هفته را در جمع اعضای کارورز به نقد و ارزیابی می‌پردازند./9191/د102/ن
ارسال نظرات