۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۷۴۲۲۵
نماینده مردم شوشتر در مجلس:

شهادت شیخ حسن شحاته پیروزی بزرگی را برای شیعیان جهان رقم خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ریختن خون شیخ شحاطه از سوی وهابیان را پیروزی بزرگی برای شیعیان خواند و اظهار داشت: تاریخ تشیع نشان داده که هرگاه دشمنان اسلامی نسبت به جلوگیری از معارف اهل بیت ناکام مانده اند، اقدام به حذف فیزیکی و ترور شخصیت های برجسته اسلام کرده اند.
حجت الاسلام سادات ابراهيمي ، نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شهادت و جمعی از مسلمانان مصر اظهار داشت: متأسفانه دشمنان اسلام در جایی که احساس خطر کنند و ببینند که از دستشان کاری بر نمی آید اقدام به حذف و ترور شخصیت های برجسته اسلامی می کنند که شهادت دکتر شیخ حسن شحاطه و جمعی از مسلمان مصری گواه صادقی بر این مدعا است.

وی با بیان این که این اقدام از سوی وهابیت خبیث انجام شده است به اهداف آنها اشاره کرد و گفت: هدف مزدوران استکبار جهانی نسبت به شهادت جمعی از مسلمانان مصری، ایجاد رعب و وحشت میان مردم دنیا است و با توجه به این که دین مبین اسلام به ویژه مذهب حقه تشیع روز به روز در حال گسترش و فراگیر شدن در جهان است؛ از این رو دشمنان برای رویارویی با این حرکت فراگیر اقدام به ترور و حذف شخصیت‎های برجسته اسلام می کنند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در ادامه افزود: وهابیت خبیث با این گونه اقدامات خود به نوعی خواستار عدم ورود و گسترش مذهب تشیع در مصر هستند؛ اما به یقین آنها کور خوانده اند و نه تنها به این هدف خود دست پیدا نخواهد کرد، بلکه بیش از پیش موجبات فراگیرتر شدن بیداری اسلامی در سراسر جهان را رقم خواهند زد.

این نماینده خانه ملت با بیان این که عاملان اصلی این گونه ترورها از سوی حکومت های غربی حمایت می شوند، گفت: شاید مزدوران استکبار با دریافت هزینه های کلانی بتوانند در مدت کوتاهی چند حرکت ایزایی علیه مردم مسلمان انجام دهند، اما این چنین حرکات دوامی نخواهد داشت و به زودی شاهد شکوفایی بیش از پیش آرمان های دین مبین اسلام در جهان خواهیم بود.

وی با بیان این که ریختن خون این عالم بزرگوار از سوی دشمنان اسلام پیروزی بزرگی برای شیعیان است، اظهار داشت: خوشبختانه تاریخ تشیع نشان داده که هرگاه دشمنان اسلامی نسبت به جلوگیری از معارف اهل بیت ناکام مانده اند، اقدام به حذف فیزیکی و ترور شخصیت های برجسته اسلام کرده اند و بارها شاهد چنین اقدامات خبیثانه ای بوده ایم، اما به یقین شهادت شیخ شحاطه نه تنها سبب رکود مذهب تشیع نخواهد شد، بلکه موجبات گسترش این مذهب الهی را بیش از پیش در جهان فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی بهترین راه مبارزه و مقابله با اقدام های وهابیان را ترویج مبانی و معارف ناب تشیع در جهان دانست و تأکید کرد: به یقین بهترین کار در این برهه حساس از زمان کمک به گسترش بیداری اسلامی در دنیا تا تحقق حکومت گسترده مهدی موعود(عج) است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس خاطرنشان کرد: علمای شیعه و سنی هم می توانند با یکدیگر به بحث و گفت و گو بپردازند و با این کار خود عقاید ناب اسلام را در میان مردم ترویج دهند و یقین کنند که با این کار خود نه تنها سبب ظهور آقا امام زمان(عج) را فراهم خواهند کرد بلکه سبب به انزوا کشیده شدن گروهک های تکفیری و سردمداران آنها خواهد بود./9465/ت302/غ

ارسال نظرات