۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۱۲۰
خطیب جمعه زاهدان:

خون دانشجویان شهید ریشه‌های معنوی و اعتقادی جوانان را محکم کرد

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خون پاک دانشجویان که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریخته شده، ریشه های معنوی و اعتقادی جوانان ما را محکم کرد.
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به فلسفه قیام عاشورای حسینی پرداخت و گفت: تامل و تفکر در واقعه کربلا به ما درس ایثار، شهادت و فداکاری می دهد و به ما می آموزد که عاشورایی فکر و عاشورایی عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر ماه، روز دانشجو افزود: خون پاک دانشجویان که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریخته شده، ریشه های معنوی و اعتقادی جوانان ما را محکم کرد.

وی ادامه داد: امروز رسالت همگان به ویژه دانشجویان، هوشیاری و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمنان و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های علمی، اقتصادی و فرهنگی است.

خطیب جمعه زاهدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا به خصوص مردم منطقه الگو و سرمشق شده که باید با درایت و آگاهی قشرهای مختلف مردم، هر روز رشد و تعالی یابد.

در ابتدای خطبه های نماز جمعه زاهدان، امیر دریادار جده، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش مستقر در بندر کنارک به مناسبت روز نیروی دریایی در سخنانی با اشاره به نقش این نیرو در دوراظن دفاع مقدس و حفاظت از مرزهای آبی کشورمان، آمادگی نیروی دریایی را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا و حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد. /940/پ203/س

ارسال نظرات