۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۳۲۱
مسؤول گروه جهادی بشیر خبر داد؛

فعالیت 300 طلبه در گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر

خبرگزاری رسا ـ مسوول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر گفت: در صددیم تا بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تذکر بدهید و عبور کنید را در کشور نهادینه کنیم.
امر به معروف و نهي از منكر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید بیگ زاده، مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر در جلسه شب گذشته این گروه به تبیین و تشریح اقدامات انجام شده از سوی این جمع پرداخت و عنوان کرد: گروه جهادی بشیر از سیصد طلبه حوزه علمیه قم که در راستای امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر فعالیت می کنند تشکیل شده است.

مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر با بیان اینکه دو سال از فعالیت این گروه می‌گذرد، ابراز داشت: برخی از آمران به معروف ما که ملبس به لباس روحانیت هستند به تهران رفته و در این شهر به فعالیت مشغولند.

حجت‌الاسلام بیگ زاده همچنین اضافه کرد: بقیه دوستان در مساجد سطح شهر، اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و برخی نیز در اطراف بیوت و دفاتر مراجع عظام تقلید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می پردازند.

وی نیاز دیگر شهرهای کشور به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرهای از ما درخواست نیرو کرده‌اند و امیدواریم در راستای تحقق و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بتوانیم خدمات در خور توجهی را به سراسر کشور ارایه کنیم.

مسؤول گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشیر در پایان تصریح کرد: هدف ما ترویج امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی در این زمینه است، ما در صددیم تا بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تذکر بدهید و عبور کنید را در کشور نهادینه کنیم./927/پ203/ع

ارسال نظرات