۰۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۹۳۷
استاد حوزه علمیه نجف:

دعوت به مذاکره با رژیم آل خلیفه با هدف نجات نظام انجام می گیرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه نجف اشرف با تاکید بر اینکه پایه های نظام آل خلیفه سست شده اند هرگونه گفت و گو با این رژیم را رد و مذاکره با نظام را عامل نجات آن توصیف کرد.
آيت الله محمد سند از علماي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد سند از علمای بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای هرگونه گفت و گو و مذاکره با نظام آل خلیفه را رد و این اقدام را بازگشت به نقطه اول توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: دعوت معارضین نظام آل خلیفه به گفت و گو و مذاکره با این رژیم که به بهانه جلوگیری از دخالت بیگانگان انجام می گیرد دقیقا همانند دعوت به مذاکره مخالفین صدام در دوران نظام دیکتاتوری است ولی با توجه به اینکه نظامیان خارجی خاک بحرین را اشغال و پایگاه های نظامی را در این کشور تاسیس کرده اند دیگر چه هراسی از دخالت بیگانگان است.

وی دعوت به مذاکره را با هدف نجات نظام آل خلیفه توصیف کرد و افزود: برخی از افراد ادعا می کنند که هر آنچه بر بحرین گذشت کافی است و این اظهارات در حقیقت هدر رفتن خون شهیدان و جهاد بزرگ شهروندان صبور به شمار می آید.

آیت الله سند تصریح کرد: این افراد می خواهند بحرین را به نقطه اول بازگردانند و سرطان و بحران را همچنان بر کشور حاکم سازند و اگر این امر محقق شود در آینده به فداکاری و خون های جدیدی نیازمند خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه نجف پایه های رژیم بحرین را سست خواند و اظهار داشت: پایه های نظام در برابر اراده ملت سست و لرزان شده اند و با این ترفندها می خواهند تا نظامی که در برابر زلزله بزرگ ملت، ضعیف شده را نجات دهند.

وی در پایان بیانیه از شهروندان بحرینی خواست تا به اعتراضات مسالمت آمیز و اعتصاب های خود ادامه دهند و تا تحقق خواسته ها به هیچ وجه عقب نشینی نکنند./980/ج
ارسال نظرات