۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۵۵۷۹۰
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

آشنایی با رسانه و فضای مجازی باید از دروس حوزه‌های علمیه باشد

آشنایی با رسانه و فضای مجازی باید از دروس حوزه‌های علمیه باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: توجه به رسانه و شناخت دقیق و درست با آن می‌تواند بسیاری از هجمه‌های دشمنان علیه این انقلاب بویژه علیه حوزه‌های علمیه را خنثی نماید، بنابراین انتظار می‌رود که اساتید حوزوی و خود طلاب در این بخش فعالانه کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده صبح امروز در نشست با جمعی از طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز در کنار تهدیدات نظامی شاهد تهدیدات رسانه ای و نرم هستیم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ابزارهای جنگ برای دشمنان اسلام همین رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: جنگ رسانه‌ای و جنگ نظامی به نوعی مکمل همدیگر هستند و هم را پوشش می‌دهند بنابراین در همین جنگ غزه به عینه می‌بینیم که رسانه‌های دشمن دوشادوش صهیونیست‌ها این جنگ را به زعم خود تفسیر و تحلیل می‌کنند و به خُرد اذهان عمومی جهان می‌دهند.

حجت الاسلام رضوانی زاده ادامه داد: لذا شایسته است که آشنایی ما با جنگ رسانه‌ای و فضای نرم یک آشنایی کامل و درست و عملی باشد زیرا جنگ نرم بسیار مهم و خطیر و دارای پیچیدگی بسیاری می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه آشنایی با رسانه و فضای مجازی باید از دروس حوزه‌های علمیه باشد، خاطرنشان کرد: توجه به رسانه و شناخت دقیق و درست با آن می‌تواند بسیاری از هجمه‌های دشمنان علیه این انقلاب بویژه علیه حوزه‌های علمیه را خنثی نماید بنابراین انتظار می‌رود که اساتید حوزوی و خود طلاب در این بخش فعالانه کار کنند./1400/

ارسال نظرات