۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۵۷۸۷
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

همه آحاد جامعه را در برگزاری کنگره ملی شهدا دخیل خواهیم کرد

همه آحاد جامعه را در برگزاری کنگره ملی شهدا دخیل خواهیم کرد
اصفهان - محمدی فشارکی با اشاره به اینکه هنر ما این است که بتوانیم یادواره شهدا را مردمی برگزار کنیم، گفت: بنا داریم در برگزاری کنگره ملی شهدا همه آحاد جامعه را دخیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر چهارشنبه در پانزدهمین جلسه ستاد کنگره یکهزار و ۸۰۰ شهید کاشان بر ضرورت رویکرد‌های مردمی یادواره‌های شهدا تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه هنر ما این است که بتوانیم یادواره شهدا را مردمی برگزار کنیم، گفت: بنا داریم در برگزاری کنگره ملی شهدا همه آحاد جامعه را دخیل کنیم.

محمدی فشارکی شهرستان کاشان را به لحاظ قدمت و ریشه‌های عمیق دینی و اعتقادی، متفاوت با دیگر شهرستان‌های کشور دانست و اظهار داشت: انتظار از شهرستان کاشان برگزاری باشکوه کنگره شهدا است.

وی با اشاره به اینکه کنگره سرداران و یکهزار و ۸۰۰ شهید شهرستان باید در تراز استانی برگزار شود گفت: ماموریت یادواره شهدا باید بین همه اقشار جامعه تقسیم شود و همه آحاد جامعه در برگزاری کنگره شهدا مشارکت همه جانبه داشته باشند. 

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان برگزاری کنگره شهدا را سبب تحول فرهنگی در جامعه دانست تأکید کرد: برگزاری کنگره شهدا سبب پایداری بیشتر مردم در صیانت از انقلاب اسلامی خواهد شد.

لازم به ذکر است، کنگره سرداران و یکهزار و ۸۰۰ شهید شهرستان کاشان در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است، شهرستان کاشان یکهزار و ۷۰۴ شهید و سردار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و نظام و انقلاب اسلامی کرده است، و ۳ هزار و ۵۰۰ جانباز سرافراز که از این تعداد جانباز ۷۰ نفر جانباز ۷۴ درصد، ۲۳ جانباز قطع نخاعی و ویلچری هستند و شهرستان کاشان در استان اصفهان تنها شهری است که یک خانواده ۴ شهیده بارفروش و ۸ خانواده ۳ شهیده و ۱۰۸ خانواده ۲ شهیده دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات