۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۵۴۹۷۴
حجت الاسلام احتشام در گفت‌وگو با رسا:

تا رفع فتنه از عالم باید با دشمنان اسلام مبارزه کرد

تا رفع فتنه از عالم باید با دشمنان اسلام مبارزه کرد
حجت الاسلام احتشام با تأکید بر اینکه اجتناب از طاغوت در آموزه های اسلامی در کنار عبودیت خداوند به عنوان یک اصل دینی ذکر شده است، در خصوص مبنای فقهی «تنبیه متجاوز»، رژیم صهیونیستی را در رأس طاغوت های عالم دانست.

حجت الاسلام علی احتشام عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بیان داشت: وقتی رزمندگان دفاع مقدس در محضر امام راحل، شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» سر داده بودند، امام در پاسخ با اشاره به آیات قرآن بیان داشت که جنگ تا رفع فتنه از عالم باید ادامه داشته باشد. این توصیه امام خمینی مبنای قرآنی دارد و باید با دشمنان فتنه گر مبارزه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در فرهنگ قرآن اجتناب از طاغوت در کنار عبودیت خداوند به عنوان یک اصل دینی ذکر شده است، ابراز داشت: باید در کنار ایمان به خدا کفر به طاغوت داشته باشیم که این دستگیره برای عاقبت به خیری است. تردیدی نیست که در رأس طاغوت های عالم آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که ملت بزرگ ما و مردم منطقه با رهبری رهبر معظم انقلاب برای رفع فتنه از عالم مبارزه می کنند.

امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد: عملیات «وعده صادق» برای اولین دفعه علاوه بر ملت ایران، مستضعفین و مظلومین جهانی را خوشحال کرد و گام محکمی در انتظار رؤیت خورشید برداشتیم که قطعا صبح پیروزی نزدیک است.

ارسال نظرات